Tele 2 Modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Hoi,

Ik heb sinds 3 maanden een internet, TV en bellen abbonnement bij Tele 2. Vanaf die tijd heb ik super snel internet en download snelheid van wel bijna 1 mb. Sinds een paar weekjes heb ik een probleem met het internet. Soms vindt hij het draadloze netwerk niet en als hij het wel doet, is internet erg sloom en is de download snelheid ook drastisch gedaald. Heb meerdere keren de modem aan en uit gedaan, gereset en ook heb ik Tele 2 gebeld. Deze kon zien dat er niks mis was met de modem en dat de connectie gewoon goed was. Ook mijn firewall is afgesloten, dus daar ligt het ook niet aan.

Weet iemand misschien wat ik kan doen?

Alvast bedankt

meschien toch beter,om de monteur langs te laten komen.die moeten dit probleem zo opgelost hebben.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
1 MB is traag :shocked:

Maar goed, heb je een apparte router of niet?

Misschien voor jou traag, maar voor mij snel genoeg.
Ik denk dat ik met het advies van hellmondje meega.

Misschien helpt dat.
Bedankt

mag ik vragen of je al een oplossing hebt? ik heb namelijk hetzelfde probleem!

thanks
vincent

ja, ik heb net vandaag de oplossing gevonden. Heb namelijk tele2 nog maar es gebeld. Ze hebben ingelogt op mijn modem en gekeken wat het probleem was. een of ander hokje was bij hun aangevinkt waardoor mijn hele draadloze netwerk niet meer zichtbaar was voor mij. Ook vertelde ze me dat je niet de modem moet resetten met het knopje achterop. Dit stelt namelijk de modem weer naar fabrieksinstellingen.

ja dat zal het ssid-broadcasting vinkje geweest zijn denk ik.. en ik heb zelfs al een keer een nieuwe modem gehad van tele2 om het probleem op te lossen, maar nog steeds zonder succes helaas...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan