Tele 2 Webmail geeft foutmelding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stroop

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
116
Hoi ,

Mijn vader kan niet meer op zijn Tele 2 webmail account inloggen.
Als hij dat doet geeft hij aan : Aanmelden mislukt.
En dan wijzig ik het voor hem op Tele2.nl en dan geeft hij :
Wijziging van data voor "corvdsluijs" was succesvol
En dan probeer ik inteloggen op webmail en krijg ik opnieuw foutmelding.
Weten jullie wat hier de oorzaak van is ?
 
Probeer eens de webmail site van Tele2 in je Vertrouwde websites te zetten in je browser?
Daarnaast moet je ook proberen of dit probleem er is vanaf een andere computer en ook testen in een andere browser (Firefox, Opera etc.)

Werkt dit allemaal niet (overal dezelfde foutmelding), dan zul je met Tele2 moeten gaan bellen wat er met die wachtwoordwijziging misschien is misgegaan bij hen (of bij jou).

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan