Tele2 en Sitecom

• Onderwerp starter Onderwerp starter Akko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Akko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Hallo mede hobbyisten,
Ik heb een probleempje waar ik niet uit kom en dat is,
ik krijg geen internet verbinding ik moet nl gegevens van Tele2 invoeren maar die krijg ik niet van hen de modem is een VOOD 422 en de draadloze router een Sitecom WL173
De laptop ziet de router wel en ik kan hem ook configureren maar krijg geen internet. Zie ik iets over het hoofd??
Misschien is er iemand die dit ook gehad heeft
wie o wie kan mij opweg helpen om dit op te lossen.

Ik vraag me eigenlijk af hoe dit afgelopen is.
Zelf zit ik nu met exact hetzelfde probleem, maar met dit bovenstaande linkje kom ik er niet uit.(Het leid stomweg naar de servicesite van Tele2, waar je ook niet veel aan hebt.)
Ook na contact met die druiloren van Tele2 niet.

Leocompas,

Het is handiger dat je een eigen topic gaat openen voor je vraag i.p.v. in te breken in andersmans topic.

Steeds nieuwe topic's met steeds dezelfde vraag?!
Het lijkt me zinvoller dat een onderwerp uitbehandelt wordt binnen één topic.
Dat scheelt je een hoop zoekwerk en dan krijgt een vraag ook meteen nut.
Dit topic staat al een half jaar open en er staat niets nuttigs of concreets in!

Elke vraag is toch weer anders en daarom een ieder zijn of haar vraag zelf te stellen in een eigen topic en niet in die van iemand anders en vooral om overzicht te houden. Stel er komen nog 20 mensen die hier een vraag gaan stellen. Dan ben je snel het overzicht kwijt.

Dus graag je eigen topic openen.

Laatst bewerkt:
Wat jij wilt.
Maar mijn vraag was echt identiek.
Als iemand de vraagsteller normaal had geantwoord, dan had ik niet eens in dit topic hoeven te reageren.
Maar, zoals gezegd: Het is jouw feestje!

Het is niet mijn feestje het is het feestje van alle moderators.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan