Tele2 moden ziet de computer niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Hoi

We hebben de computer opnieuw laten opschonen en nieuwe xp erop. Maar nu krijgen we deze niet op internet. De moden werkt maar de comp geeft aan dat er geen verbiding is.
Bij tele2 adsl moet deze de comp zo zien en activeren.ik de oude erop gezet en wallah het werkt meteen.

Wat kan er zijn=

Ow dit nog± het schijnt is ons verteld door tele2 dat als je wisselt van comp en aansluit op de modem deze eerst 8 uur !!!!! eraf moet = Dat is toch raar. Dit zou zijn inzake het herkennen van het ip adress.

Hier oud tele2 medewerker.
Even modem van het stroom af gooien, 10minuutjes, en er dan weer op.

Als hij bedraad aangesloten is, zorg er voor dat hij op Lan1 of Lan2 aangesloten zit, en niet op Lan3 of Lan4. Dezen zijn voor televisie gereserveerd.

Indien je besluit weer te bellen (mag ik eigenlijk niet zeggen), vraag dan of je Locatie Leeuwarden aan de lijn hebt. Indien nee, vragen of je daar naartoe doorgeschakeld kan worden, anders gewoon opnieuw bellen. Daar werkt men met kwaliteit

Hier oud tele2 medewerker.
Even modem van het stroom af gooien, 10minuutjes, en er dan weer op.

Als hij bedraad aangesloten is, zorg er voor dat hij op Lan1 of Lan2 aangesloten zit, en niet op Lan3 of Lan4. Dezen zijn voor televisie gereserveerd.

Indien je besluit weer te bellen (mag ik eigenlijk niet zeggen), vraag dan of je Locatie Leeuwarden aan de lijn hebt. Indien nee, vragen of je daar naartoe doorgeschakeld kan worden, anders gewoon opnieuw bellen. Daar werkt men met kwaliteit

Geld dat ook voor het feit als we gewoon van de een naar de ander wisselen en aansluitne op de modem?

ja eigenlijk wel. geld wel voor de dv2020 als ik het me goed herinner, voor de dv201am niet.

tele2 geeft 2type modems uit... de Davolink DV2020 of de Davolink DV201AM (dit is op de onderkant van de modem terug te vinden). Daar had ik het dus over :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan