telefoneren via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb je voor ADSL geen kpn abbo nodig. Je betaald dan wel een bedrag (net geen 10 euro) extra
 
Graag gedaan:rolleyes: , maar hadden wij het hier niet over telefoneren via internet, dan maak het type van internetverbinding niets uit, adsl of kabel het werk altijd.
 
Klopt, maar het onderwerp veranderde enigszins naar de vraag of internettelefonie de KPN (of carrier) kon vervangen - en dan is de vraag of ADSL zonder telefoonabonnement kan wél van belang, omdat het anders wellicht de hele reden om overtestappen op internettelefonie onderuit haalt.
 
Geplaatst door martti
Klopt, maar het onderwerp veranderde enigszins naar de vraag of internettelefonie de KPN (of carrier) kon vervangen - en dan is de vraag of ADSL zonder telefoonabonnement kan wél van belang, omdat het anders wellicht de hele reden om overtestappen op internettelefonie onderuit haalt.
Er is een lichtpuntje zie ik nu.
 
Ik gebruik Skype.com om van Bangkok naar vrienden met computers in Nederland te bellen, en dat werkt werkelijk perfect.

Als je heel goedkoop internationaal naar vaste lijnen wil bellen, daar gebruik ik voor Call42.com heel eenvoudig en werkt perfect.
 
Geplaatst door m@rio
Volgens mij heb je voor ADSL geen kpn abbo nodig. Je betaald dan wel een bedrag (net geen 10 euro) extra

Dat is dan een sigaar uit eigen doos: KPN-budget kost bijna 10 euro per maand (wél hoge gesprekskosten!!) en dit kan - met bijbetaling uiteraard - gecombineerd worden met ADSL.
Ik betaal per maand nog geen € 33 aan KPN voor ADSL-direct+telefoonabbo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan