telefoon aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Binos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2011
Berichten
2
Hallo allemaal ik ben nieuw op dit forum.
ik hoop dat mij iemend kan helpen. :confused:
ik wil twee telefoonhoorns (alleen de hoorns zonder toestel) laten communiceren en zonder cenrale (Bekabeld natuurlijk.)
nu is de vraag waar moet ik de 9V batterij op aanluiten om te kunnen communiceren
ik heb het ergens gezien die hadden dit zo gemaakt maar ik weet niet hoe ik ze moet aansluiten.
hopenlijk kan iemand mij helpen.

mvgr Binos: :)
 
Dus je wilt 2 telefoonhoorns bekabeld laten communiceren zonder toestel en zonder centrale .. en nu heb je een 9v batterij over die ergens in zou moeten ...?
Het zou handig zijn als je er een linkje bij doet waar je dat gezien hebt en wat ook handig is, wat voor 'hoorns' je hebt, wat voor software je gebruikt etc etc.
Vaag verhaal dit ..
 
Dus je wilt 2 telefoonhoorns bekabeld laten communiceren zonder toestel en zonder centrale .. en nu heb je een 9v batterij over die ergens in zou moeten ...?
Het zou handig zijn als je er een linkje bij doet waar je dat gezien hebt en wat ook handig is, wat voor 'hoorns' je hebt, wat voor software je gebruikt etc etc.
Vaag verhaal dit ..

Hallo ja ik wil twee hoorns (alleen Hoorns) van het type T65 oude telefoon laten communiceren bij de microfoon zit de kleur geel + groen en bij de speakers zit de kleur blauw + rood nu moet ik die op een of andere manier kunnen doorverbinden en met een
9 volt Batterij als voeding zodat wij vervolgens kunnen communiceren
weet iemand hoe dit moet.
ik heb dit ergens gezien en het werkte perfect maar ik weet niet meer waar.

mvgr Binos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan