Telefoon advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn12321

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2011
Hallo,

Ik wil graag een smartphone (android) kopen voor onder de 300,- (tenzij je voor iets meer een super ding krijgt natuurlijk :p)
Ik gebruik mijn smartphone op dit moment niet veel, ik gebruik vooral mijn pc.
Ik heb nu de Ace, die heeeeel erg traag is geworden en heel weinig opslag heeft, dus minsten een paar gb in mijn nieuwe.
Omdat ik apps wil gaan ontwikkelen is het wel fijn zijn als die een vrij recente android heeft. Verder zou NFC ook wel mooi zijn.

Ik vond de Nexus 5, maar die is 350,-

Iemand advies? Ervaringen met de nexus 5?

Bedankt!!

Wel advies. Als ik dit zo lees is het een lekker ding. :D Lees ook de reacties.

Klikje

Laatst bewerkt:
Ja klopt :)
Da's een moeilijke: de nexus heeft een snellere processor en stock android (scheelt volgensmij ook snelheid). Ik vind de stock versie ook fijner, en heb je sneller updates. Foto's maak ik toch niet veel met mijn telefoon en selfies al helemaal niet :p dus de camera is niet heel belangrijk (die is beter bij s4). Nexus heeft hogere geekbench en een snellere browser (blijkbaar?).
Maar, de nexus heeft geen verwisselbare accu en geen SD kaartje, wat me niet echt handig lijkt ivm muziek...

voor een telefoon rond de 300 euro kan je het best nexus nemen, maar er is ook nog een cashback actie van samsung waarbij je 100 euro terug krijgt bij de aankoop van de galaxy s4 dus dat is alweer 100 euro goedkoper en je krijgt een gratis 64gb micro sd kaart, als je voor de s4 kiest zou ik de black edetion nemen die heeft een vette leren achterkant:P

Laatst bewerkt:
Dan ga ik denk ik toch voor de S4 (ivm de cashback actie). Dan is die dus maar 350 euro, wat net zoveel is als de nexus met 16gb waar geen sd kaart in kan.
Verder heeft de s4 natuurlijk die sjieke dingetjes zoals air gestures en infrarood, en alle leuke dingen van de nexus zoals draadloos opladen en NFC.

Zit dat sdkaartje erbij of moet ik die ook aanvragen?

Bedankt iedereen voor al het advies :)

die moet je ook aanvragen
btw aankoop geld alleen als je de telefoon bij de phonehouse koopt!

Laatst bewerkt:
Hallo Martijn,

Ik weet niet of je nog zoekt naar een telefoon, aangezien het topic al 2 weken oud is, maar ik wil je toch nog een paar telefoon aanbieden.

Ikzelf heb een Iocean G7, dit is een nieuw chinees merk, mijn vorige telefoon was een Iocean x7 Elite. Ik koop tegenwoordig mijn telefoons rechtstreeks uit China, omdat je dan meer voor je geld krijgt.

Als ik het goed begrijp, dan is dit wat je wilt:
Ik heb nu de Ace, die heeeeel erg traag is geworden en heel weinig opslag heeft, dus minsten een paar gb in mijn nieuwe.
Omdat ik apps wil gaan ontwikkelen is het wel fijn zijn als die een vrij recente android heeft. Verder zou NFC ook wel mooi zijn.

De telefoon die het meest in aanmerking komt is dan de Iocean g7.
Het is een grootte telefoon (6,44"). De meeste mensen vinden dit achterlijk groot, (dat is het ook;)) maar het heeft wel zijn voordelen. EN hij past in je broekzak!
Verder heeft hij de MT6592 SoC, dit wil zeggen dat hij een octa-core (8) heeft. De samsung galaxy S4 heeft een quad-core (4).
Verder zijn de achtercamera's hetzelfde, maar de voorcamera van de g7 is 5MP, dus beter.
Het geheugen zal sowieso aan jouw wensen voldoen, namelijk 16gb, dit kan je ook nog uitbreiden met een 32gb sd-kaart. Deze zijn in China heel goedkoop.
Je kan ook de telefoon besturen met natte handen en met handschoenen.
Ook heeft hij 3500mAh, dus je kan 2 dagen met de telefoon doen. (Normaal gebruik)
Hij heeft ook Gorilla Glass 3,dit is het sterkste glas ter wereld. http://www.corninggorillaglass.com/Gorilla-Glass
Helaas heeft hij geen NFC.

Dit is nog een uitgebreide review van de Iocean G7: http://tweakers.net/productreview/95366/iocean-g7-wit.html
Dit is de officiële site van Iocean: www.iocean.cc/G7_en.html‎

Het kopen vanuit China is aan te raden, het is goedkoop en je krijgt goede service.
Ik raad je deze site aan, hier heb ik hem ook gekocht. http://www.1949deal.com/catalogsearch/result/?q=iocean+g7
Ik heb betaald met Paypal en hem laten verzenden met DHL. Hij was met 3 dagen in NL zonder importbelasting.
Maar je kan ook deze site nemen:
http://www.antelife.com/catalogsearch/result/?q=iocean+g7
Met deze site hebben vrienden van mij goede ervaringen.

Als je 6,44" toch te groot vind, dan kan je ook nog de Iocean x7s Elite nemen, dit is de opvolger van mijn oude telefoon. Hij is hetzelfde als de Iocean G7, maar hij heeft 5".

Hey, bedankt voor je reactie :) ik had idd al een telefoon gekocht, de S4.
Lijkt er veel op, alleen is de accu van de s4 1000mah minder, en heeft de s4 wel nfc

Nog nooit van het merk gehoord? Is het alleen in China te koop ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan