Telefoon doet alles 5x met als gevolg dat de koste stijgen met 80,- per maand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

wompai

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Hoi,

Ik heb een probleem, normaal moet ik maandelijks 20 a 25 euro betalen aan mijn telefoon abbonnement. Nu in december moest ik 100,- betalen! Ik heb dit nagekeken en het blijkt dat ik (per ongeluk) ALLE sms'jes 5x heb gestuurd! Allemaal met dezelfde ontvanger en verzendtijd! Als ik dit navraag bij vrienden en familie, hebben zij nooit 5x achter elkaar hetzelfde sms'je gekregen... Toch staat dit genoteerd EN ik heb ervoor moeten betalen! Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt??? Is dit een fout in mijn telefoon of bij mijn provider?

Alvast bedankt!

Hoi..
Lijkt mij contact opnenem met je provider.;)

Laatst bewerkt:
Al gebeurt

We hebben een e-mail gestuurd naar de provider, hier hebben we alleen nog reactie op gekregen. Ik was aan het zoeken naar goede argumenten tegen het feit dat ik nu 80,- voor niks kwijt ben... Ik vind dat ze dat niet zomaar kunnen doen! Zij kunnen dat toch ook nakijken en snappen dat er iets fout is? Dit is trouwens niet de 1e keer dat ik problemen heb met sms'jes!

Zou bij hun dan ook een lampje moeten gaan branden.(als jij idd dit kan aantonen)
Dat het een instelling in je foon zou zijn heb ik nooit van gehoord en lijkt me ook sterk.
Daarbij... een beller is sneller..als je dat maar geen 5x kost:p

Altijd bellen.

Met 1 belletje kun je het direct uitleggen en je verhaal doen.
ipv indirect met mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan