telefoon en kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Whoxis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Kan het mogelijk zijn dat iemand via mijn computer mijn telefoon gebruikt.? Ik ben wel via de kabel (UPC)verbonden met het internet. Indien dit mogelijk is hoe kan ik dit dan oplossen en voorkomen?

Heb je nog een modem in je pc, haal deze er uit, dat is de grofste manier. :) Anders de telefoonstekker er uit. Ook moet voor internetten met de kabel aangevinkt zijn in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Verbindingen ''Nooit een verbinding kiezen." Waarom de vraag, merk je iets vreemds?

Dialers kunnen ongewenst contact maken via de modem in een PC met (vaak) dure nummers. In de sectie spyware vind je een topic met uitleg hoe je deze kunt verwijderen (als je ze hebt).

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169370

Verder verplaatst uit de members chat, die sectie is meer een 'klets maar raak' plek.

Via een grote omweg zou iemand theoretisch via je computer kunnen bellen, de kans hierop is echter niet zo heel groot.
De kans is veel groter dat er een zogenaamde dailer op je pc staat die zelf een nutteloze verbinding zoekt , met als doel geld te verdienen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan