Telefoon geblokkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spietos

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Berichten
115
Hallo ik heb een Samsung Z320i... Maar heb 5x of meer de verkeerde code ingevoerd, en kan de goede niet invullen omdat ik die simpelweg niet heb omdat ik hem ooit van iemand gekregen heb, maargoed.. Aangezien mijn telefoon gejat is, en ik graag deze wil gebruiken.. Hoe krijg ik hem weer zover dat hij het wel weer doet?

Opsturen naar Samsung kan niet denk ik omdat ik de PUK-Code niet eens meer weet, van de telefoon zelf he... het ligt niet aan de SIM-Kaart... De telefoon is dus geblokkeerd, en hij vraagt om een SIMkaart, en als ik er 1 in heb, vraagt hij gelijk naar de code, maar voor zover ik weet is hij wel simlock vrij. Dat weet ik wel zeker eigenlijk...

Hoop dat hier een oplossing voor is.

MVG
 
Thanks!!! so much.. Alleen nu probleem dat de batterij gelijk leeg is, binnen paar minuten/uurtje al... Kan hem opladen wat ik wil, maar werkt niet ... Heb 2 batterijeén allebei zelfde probleem.
 
lege accu....

als je accu helemaal leeg is leg hem dan een nachtje in de koelkast, daarna minstens 8 uur opladen, dat helpt vaak om de capaciteit van je accu weer een tijdje te herstellen.

succes!:thumb:
 
als je accu helemaal leeg is leg hem dan een nachtje in de koelkast, daarna minstens 8 uur opladen, dat helpt vaak om de capaciteit van je accu weer een tijdje te herstellen.

succes!:thumb:

Oke bedankt, zal dat eens proberen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan