Telefoon gebruiken als bluetooth headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0112

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Goedendag! ik zat eens te kijken bij services op mijn bluetooth telefoon (sony ericsson w700i) en toen kwam ik Hf Voice Gateway tegen. Ik uitgezocht wat het was, draadloos headset! das handig voor bij skype.
Dus alles geinstalleerd en keurig verbonden... Geen geluid! :mad:
in skype is alles goed geinstalleerd.. inkomend geluid staat op Bluetooth.. ook staat voice gateway op verbonden, en is het icoontje headset op mijn telefoon zichtbaar .. wie kan mij helpen?

tijd geleden

het is ondertussen al weer een tijdje geleden, dus ik vroeg me af of je al een oplossing hebt voor je probleem aangezien ik precies hetzelfde heb:D

het is ondertussen al weer een tijdje geleden, dus ik vroeg me af of je al een oplossing hebt voor je probleem aangezien ik precies hetzelfde heb:D

Nee, niets gevonden.. ik heb me helemaal kapotgezocht, en volgens mij is het niet mogenlijk.. Ik heb de hoop i.i.g. opgegeven :rolleyes: ... Mocht jij nog iets vinden.. plaats het a.j.b. :p

Is dit niet bedoeld voor een bluetooth headset netzoals je bij een mobiel zou gebruiken?

Just a shot in the dark...:p

Is dit niet bedoeld voor een bluetooth headset netzoals je bij een mobiel zou gebruiken?

Just a shot in the dark...:p

Hmm, dat zou ook kunnen natuurlijk:). maar ik denk het niet. want het staat als service naar de computer aan gegeven.. en dan zou de telefoon een headset zijn van de computer. en dat was het ook niet bepaald:confused:

Namens Sony zei:
Sony Ericsson Walkman Phone accessoires
Bij de Sony Ericsson W700i wordt een headset van superieure kwaliteit meegeleverd die in een standaard plug past. Zo kan je ook je eigen favoriete koptelefoon aansluiten als je dat wilt. Er is bovendien een serie in te pluggen muziekaccessoires beschikbaar, van een klein draagbaar speakersetje tot een carkit. De advies verkoopprijs van de W700i Walkman phone is nog niet bekend.
Rustig na te lezen op de site van Let's Go Digital

En de accessoires op de site van Sony Ericsson.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan