telefoon medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Ik had gister gekeken voor een telefoon centrale alleen het was niks want zoek een centrale waarmee je dus in een keer kan inpluggen en niet met draadjes moet vast maken bestaan die? en hoe heet dat anders?

Ik heb dan gister een oude draadloze telefoon willen aanmelden op onze normale dec telefoon van de aldi '' merk medion '' van 2 handsets. Maar nu had ik dus die oude telefoon van merk malibu 200 maar wilt dus niet aanmelden op de medion. Andersom wilt dat wel lukken. Weet iemand hoe ik dus toch de malibu 200 van kpn kan aanmelden op de basis station van de aldi medion.

Met vriendelijke groet, Pim

1) betsaat volgens mij niet. jij wilt meteen de rj11 stekkers inpluggen.
2) weet ik niet.

snap niet wat je precies bedoeld? Ik wil zeg maar de malibu 200 afmelden op de basis station van de malibu 200 en ik wil dan die malibu handset aanmelden op de basis station van medion. Maar dan wil ik dus aanmelden maar moet dan een code intoetsen en dat is volgensmij gewoon 0000 maar meld zich niet aan

1) is jouw vraag over de telefooncentrale en
2) is een antwoord op jouw telefoonaanmeld vraag.

Je moet wel zeker weten wat de aanmeldings code is
deze kan je vaak vinden in de gebruiks aanwijzing

In theorie horen alle dect toestellen op elkaars centrale te kunnen ja maar dat is theorie

als het omgekeerd wel lukt geeft toch aan dat je goed bezig bent :-)
dan is alleen de code controleren een laatste
en kan je er van uitgaan dat de kpn telefoon toch problemen heeft met die medion basis station

dan is mijn vraag waarom gebruik je die basis van de kpn niet als het daar wel op werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan