Ik heb op 22 oktober j.l. een mobiele telefoon op Hi.nl besteld voor verlenging van mijn abonnement.
Nu, na een maand, ben ik toch niet tevreden over de telefoon, omdat hij geregeld van toetsblokering afgaat als ik hem in mijn broekzak heb en omdat ik niet aan het besturingssysteem kan wennen.
In de winkel vertelde de verkoper dat ik de telefoon kon ruilen, maar dat ik dat wel via de klantenservice moest doen.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar hun zeiden dat het niet kon.
Hoe zit het nou? Kan ik 'm nu wel of niet ruilen? Wat zijn de voorwaarden hiervoor?
Alvast bedankt.
Jorim
Nu, na een maand, ben ik toch niet tevreden over de telefoon, omdat hij geregeld van toetsblokering afgaat als ik hem in mijn broekzak heb en omdat ik niet aan het besturingssysteem kan wennen.
In de winkel vertelde de verkoper dat ik de telefoon kon ruilen, maar dat ik dat wel via de klantenservice moest doen.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar hun zeiden dat het niet kon.
Hoe zit het nou? Kan ik 'm nu wel of niet ruilen? Wat zijn de voorwaarden hiervoor?
Alvast bedankt.
Jorim