Telefoon na een maand ruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorim23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2009
Berichten
1
Ik heb op 22 oktober j.l. een mobiele telefoon op Hi.nl besteld voor verlenging van mijn abonnement.
Nu, na een maand, ben ik toch niet tevreden over de telefoon, omdat hij geregeld van toetsblokering afgaat als ik hem in mijn broekzak heb en omdat ik niet aan het besturingssysteem kan wennen.

In de winkel vertelde de verkoper dat ik de telefoon kon ruilen, maar dat ik dat wel via de klantenservice moest doen.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar hun zeiden dat het niet kon.

Hoe zit het nou? Kan ik 'm nu wel of niet ruilen? Wat zijn de voorwaarden hiervoor?

Alvast bedankt.
Jorim
 
Tja, dan zal je de algemene voorwaarden moeten doorlezen. Ga ik even niet voor je doen maar ik kan me voorstellen dat ze na een maand geen toestel meer gaan ruilen. Logisch natuurlijk......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan