Telefoon niet meer toegankelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een vast gelopen Poco X6 Pro. De telefoon is onbruikbaar en onbereikbaar. Hij start 'normaal' op, ik kan hem ontgrendelen met de pincode en vanaf daar kan ik alleen maar over de schermen swipen, er start geen app. Ik kan in de instellingen komen, maar daar kan ik ook niets doen. Sommige functies werken, maar de meeste instellingen werken niet.
Het vastlopen werd veroorzaakt na het gebruik van dubbele apps. Na het uitzetten van dubbele apps was er nog niets geks maar de telefoon moest daarna opnieuw opgestart worden en vanaf dat moment stond ie vast.

In de instellingen ontbreken ook een aantal opties, zoals: Portable Hotspot, VPN, Privacybescherming, Digitaal welzijn en ouderlijk toezicht, en Google. Xiaomi-account is er, maar ik kan het niet openen en er staat geen naam vermeld zoals op de werkende telefoon. Bij Accounts en synchroniseren staat het Google account wel bij, ik kan alles zien wat gesynchroniseerd moet worden maar er wordt niet gesynchroniseerd, de laatste synchronisatie is van voor het moment dat de telefoon gecrashed is.

Ik heb geprobeerd met 'adb' toegang te krijgen, maar bij bijna elke actie is toegang geweigerd.

Ik heb geprobeerd toegang te krijgen tot een andere Poco X6 Pro die in orde is, ik gebruikte in adb shell "cd /storage/emulated/0/DCIM/Camera" en met "ls" kan ik alle foto's en video's op die telefoon zien . Wanneer ik hetzelfde probeer met de kapotte telefoon, krijg ik geen toegang en krijg ik het bericht "No such file or directory", maar ik kan wel alle mappen zien... ik kan er alleen niet in.

Ik wil alle foto's en video's van de telefoon naar mijn computer (Windows) krijgen. De telefoon wordt niet weergegeven in Windows. Ik kan mappen zien met adb, maar zoals eerder genoemd krijg ik geen toegang tot de mappen. Deze telefoon heeft geen externe sd card. Ook is op deze telefoon het synchroniseren van foto's met Google drive niet aangezet, dus helaas daar ook geen backup.

Het lijkt erop dat er iets mis is met de rechten, het lijkt alsof het Google account is verwijderd waardoor er geen toegang is tot die bestanden.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt.
Nossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan