telefoon piept en kraakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

cedje

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
hoi, ik heb een heel vervelend probleem ik hoop dat iemand van jullie me hier mee kan helpen. mijn telefoon kraakt en piept als ik wil bellen. ik heb 4 telefoons. twee witte topcoms en twee zwarte. ik werk dus met een modem van scarlet die aangesloten is op een verdeler. als ik de telefoon rechtstreeks aansluit op de modem maakt hij hetzelfde geluid. ik zou niet weten wat ik moet doen. kan iemand me helpen?

Hoe ver staat je telefoon van je pc af ?
Mss als je dat weet, dat ik je kan helpen.

ongeveer 2 meter. en draadloos internet staat er vlak naast de telefoon kan het daarmee iets te maken hebben?

ongeveer 2 meter. en draadloos internet staat er vlak naast de telefoon kan het daarmee iets te maken hebben?

Nu ja,...
Dat is net zoals bij een G.S.M., als je je gsm te dicht bij de pc houdt begint ie ook piepen en kraken...
Dus het kan daar aan liggen, zeker als je draadloos internet hebt, omdat die geluidsgolven "tegen elkaar botsen". Probeer gwn je telefoons wat verder van je pc te zetten, mss dat het dan lukt.

draadloos internet uit stopcontact genomen maar dat werkte niet. het kraakt nog altijd.
toch bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan