telefoon start niet op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ayoub0318

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
hallo iedereen

sinds de zomer ervaar ik een probleem met mijn htc incredible s.
als de telefoon nog wel aan staat en hij is bijna leeg zet ik hem in de lader en laad de telefoon zonder problemen

de 1e x:
mijn telefoon was helemaal leeg,dus ik deed hem in de lader en tot mij grote verbazing wou die niet opladen.
ik had de toen batterij eruitgehaald erin gedaan sim kaart eruit erin echt van alles. en hij deed het nog steeds niet.
ik dacht laat hem wel een nacht in de lader. toen ik weer wakker werd was die volgeladen en deed die het.

de 2e x:
de 2e x wou ik een andere simkaart in de telefoon doen( de telefoon was nog half vol) na het wisselen van de simkaart wou die weer niet aan omdat de batterij er uit is gehaald.
ik heb hem toen weer in de lader gestoken en weer wou die niet laden of aan. na een paar uur in de lader ging die eindelijk weer laden.

en nu de 3e x : hij stond eergister voor t laatst ik keek op 4% maar had geen lader bij de hand thuis terug was die al uit en ik in de lader steken. helaas weer wilt die niet laden of aan.
het probleem duurt nu dus langer dan een nachtje of een paar uur en ik weet dus echt niet wat ik er mee moet doen.

de batterij gaat normaal gewoon goed mee ik kan er 2 dagen mee doen en dat is best goed voor een htc. dus ik snap niet wat het probleem is

misschien iemand tips of weet iemand hier iets meer over.

alvast bedankt

Hallo,

Helaas gaat dat niet, heb hem vorig jaar overgekocht van iemand. dus zit geen garantie op

6 euro + 2 euro verzendkosten is zeker niet duur.
maar is het zeker dat ik de batterij dan krijg?
want ik ben niet bekend met ebay.

hoor vaak dat veel mensen worden bedrogen met verzenden van spullen via marktplaats etc.

groeten

Hallo

"hoor vaak dat veel mensen worden bedrogen met verzenden van spullen via marktplaats etc"

Marktplaats/ 2e hands , etc ... kun je beter persoonlijk afhalen en eerst ter plaatse proberen ....

E-bay zijn officiele verkopers , je betaald ook via pay-pal , die meer zekerheid biedt.

Tot op heden heb ik altijd alles korrekt ontvangen.

Alvorens te kopen , uiteraard eerst 2x controleren of deze wel past op uw toestel...

Indien je nog iemand kent met hetzelfde toestel , zou je ook zijn/haar batterij eens kunnen lenen , of de reeds eerder aangehaalde mogelijkheid :

"Of .... ga naar een lokale winkel , waar ze "als test" een andere batterij kunnen proberen."

Peter

ik had gekeken voor een test batterij.

1e winkel niet gevonden en vertelde me dat er niet veel mensen rondlopen met deze HTC dus weinig kans heb om te vinden in ons kleine doprje.
alle hoop verloren liep ik verder en toch een 2e telefoon zaakje gezien die hem toevallig nog had.
Dacht dat het toch ergens anders aan lag aangezien die normaal wel laad..

telefoon werkt weer prima:)
bedankt mensen!

groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan