telefoon unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik weet niet of jullie mij er mee mogen helpen maar ik hoop van wel :thumb: .

ik wil graag mijn telefoon unlocken zodat hij elke simkaart pakt :) .

aleen ik kan nergens aan een code komen ofzo of een programma.

ik wil het liefst zo veilig mogenlijk unlocken dus met een code ofzo :)

oja wel handig om te zegge welke telefoon ik heb :) sony ericsson w810i

mvg, eric osman

Laatst bewerkt:
Er zijn talloze zaakjes in vrijwel iedere stad die dit voor je kunnen doen.
Ik zou daar eens naar gaan kijken. Opties om het via internet te doen raad ik je niet aan omdat er vaak fake sites tussen zitten en je voor niks betaald.

Dan zal je je moeten begeven in de duistere wereld van het unlocken en dat raad ik je niet aan.

Sorry hoor maar dat kan niet!
je moet toch wel voor betalen
meest al moet je €10,- betallen:thumb:

is er echt geen (gratis) prog voor of een prog wat via je IMEI de (kraak) code kan bereken? (A)

mvg,ericosman

Zoals ik al zei. Die wereld is erg schimmig en je moet zeer voorzichtig zijn met wat je binnenhaalt want bijna alles wat zegt gratis je telefoon te unlocken is rommel.

o oke dan zal ik wel uit kijken ;)

ma thx voor de hulp :thumb:

mvg,eric osman

Hoe oud is je telefoon? Je provider moet hem toch na 1 of 2 jaar simlock vrij maken als de klant daar om vraagt? Of is dit een mythe?

mijn tel is anderhalf jaar oud maar ik denk dat dat een myte is weet niet zeker ik zit bij t-mobile

Abonnement of Pre Paid?
Ik zou toch T Mobile even bellen als ik jou was. Het moet inderdaad kunnen maar het verschilt per welke periode en of je een abbo of pre paid hebt.

ik heb pre paid dus dan zullen ze dat wel niet doen ( ik heb ook altijd geluk )

Volgens mij was het met prepaid...
Ik zal gewoon even met ze bellen, dan weet je het zeker.

Hoe kan ik mijn simkaartunlockcode opvragen?

Als je je telefoon meer dan een jaar hebt, kun je je simkaartunlockcode zonder kosten aanvragen op My T-Mobile.

Vraag je simkaartunlockcode aan op My T-Mobile (inloggen) >

Indien mogelijk toont T-Mobile de simkaartunlockcode binnen enkele ogenblikken, uiteraard met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Als je simkaartunlockcode niet wordt getoond, dan kun je de code telefonisch of per e-mail aanvragen bij T-Mobile Klantenservice.

Klik onderaan deze pagina op 'Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice'.

Zet in je e-mailbericht dat je je simkaartunlockcode wilt aanvragen, en vermeld ook:

* Je mobieletelefoonnummer
* Het merk en type toestel
* Het IMEI-nummer
* Het postadres waarnaar de simkaartunlockcode kan worden verstuurd

Het IMEI-nummer vind je door op je mobiele telefoon *#06# in te toetsen of door achter de batterij van je toestel te kijken.

nou ik heb het geluk dat ik mag mailen :P

maar THX!!:thumb:

jullie zijn de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan