telefoongeheugen vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

anita69

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Wie kan mij helpen....
Ik heb een samsung galaxy ace.
Ik krijg steeds de melding dat mijn telefoongeheugen bijna vol is.
Ook kreeg ik de melding dat mijn sms geheugen vol is. Dat kan niet,want er staan maar 2 berichten in???
Ik heb wel apps gedownload,maar deze staan op mijn sd kaartje.
Ik snap dus niet waarmee het geheugen vol kan zijn?
Ik heb al geprobeerd om dingen van mijn telefoongeheugen op mijn sd kaart te zetten,maar dat is niet mogelijk.
Wie kan mij helpen?:confused:

Telefoon als een opnieuw opgestart? Kan een error zijn die vast zit in het cache. Deze word geleegd en het systeem word dan volledig opnieuw geboot, Haal de batterij er even voor 30 sec uit en probeer het dan opnieuw!

Heb je je Galaxy Ace al geupdate naar de nieuwste Android versie die ervoor beschikbaar is?

Helaas ,Thimo en Thomas....
Alles gedaan,maar helpt niet!!!:evil::mad:

Beste Anita69,

Heb je al geprobeerd om een backup van jouw toestel te maken en om de telefoon te resetten? Mogelijk is er een software-glitch die deze storing veroorzaakt.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
*Knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb precies ditzelfde probleem, en na een kort zoektochtje op internet zie ik dat ik niet alleen ben (http://www.askmefast.com/Why_my_internal_memory_is_always_full_samsung_Galaxy_ace-qna1550367.html). Tientallen mensen met dit probleem zonder dat er een oplossing beschikbaar is.

Wat heb ik al gedaan? Apps overgezet naar SD (voor zover mogelijk). SMS inbox geleegd. Whatsapp inbox geleegd. Foto's verwijderd. Apps verwijderd die ik weinig gebruik. Zelfs nu ik apps verwijder die ik regelmatig gebruik (Facebook, Dropbox e.d.), blijf ik ruimte tekort houden. Wat is dit toch..? Ik krijg zelfs geen sms-berichten meer omdat m'n geheugen vol zou zijn (terwijl ik nog 15MB over heb)..

Wie heeft de oplossing?

gelukt!!!

hey Alex,

Dank je voor de tip!!! Het is wel even werk,maar heb nu weer voldoende geheugen vrij!!!:Dy

Groetjes Anita :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan