Telefoonlijn KPN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwillem117

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Ik ben verhuist naar amsterdam en nu wil ik een internet contract afsluiten bij alice en dan moeten ze weten of ik een kpn abonnement heb en of er actieve telefoon aansluiting is, wat wil dat zeggen? Ik heb wel een telefoonaansluiting zien zitten, is dat wat ze bedoelen?

Da's iig al goed nieuws (dat de aansluiting er zit). Had je geen KPN kastje gehad en ze hadden dat moeten gaan aanleggen dan had je de hoofdprijs mogen gaan betalen.

Het is te hopen dat je in je vorige woning wel KPN had? Dan is het niet meer dan overschrijven naar je nieuwe adres.
Had je geen KPN in je vorige huis dan wordt het al wat duurder; een eerste keer aansluiten kost ook een paar duiten.

Je moet dus onderscheid maken in 3 situaties:

- een huis zonder telefoonaansluiting
- een huis met telefoonaansluiting maar niet geactiveerd (zoals bij jou nu het geval is -denk ik-)
- een vorig huis waarin je zat met KPN aansluiting en een nieuw huis waarnaar je het over laat sluiten.

Zijn er ook sites ofzo waar ik kan checken wat voor aansluiting ik heb? (ook voor tv)

Daar heb je toch geen sites voor nodig?

Je kijkt in huis of er een KPN kastje zit, dat heb je al gezien en dús zit 't er.
Je kijkt in huis of je een CAI kastje ziet (Centrale Antenne Installatie).

Ik bedoel meer sites om te checken of er nog contracten lopende zijn, bijv. Internet tv en telefoon

Nee, een vorige bewoner zal echt het contract niet voort laten bestaan en dan nog, al zou dat zo zijn, dan heb jij daar nog niets aan. Wellicht de goedkoopste oplossing voor jou zal wellicht een kabel aansluiting worden want ik neem aan dat je ook TV wilt gaan kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan