Telefoonnummer uit UK traceren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hylco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylco

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2013
Goedemiddag,

Ik weet niet of ik hier op het juiste plekje van het forum zit met mijn vraag, maar ik had een gemiste oproep uit Engeland. Voordat ik terug bel wil ik eigenlijk weten of dit geen nummer is waar ik aan het einde van de rit geen rekening van krijg van €200,- ofzo :-)

Zijn er programma's waar je een nummer kan zoeken? Zodat ik weet of het nummer "veilig" is of niet. Heb al wat speurwerk gedaan, maar ik kan nog niets bevredigends vinden.

Kan iemand mij hier helpen?

Thanks alvast!

Ben je bang dat je wat mist dan ? Als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer hoor.
Als ik al mijn gemiste oproepen moet gaan controleren, heb wel wat anders te doen.

Aan de hand van het netnummer kwam ik al wel zo ver dat het Londen moet zijn met een relatief nieuw nummer.

De reden dat ik terug wil bellen zijn zaken. Maar ook ik ben weleens genaaid, dat ik een nummer terugbelde een een bandje met een dikke rekening kreeg. Terug bellen is wel zo netjes, maar ik kende dit nummer dus niet, vandaar.
Het liefste zoek ik aan de hand van het telefoonnummer naar een bedrijfsnaam of persoon.

Stuur een SMSje met daarop een tijd dat je vanavond of morgen te bereiken bent..............?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan