Telefoonnummer wijzigen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Ik heb een Samsung A22 5G smartphone.
Ik wil mijn Google telefoonnummer wijzigen.
Hoe kan ik dat doen?
Alvast b edankt.
Martin

Telefoonnummer toevoegen, bijwerken of verwijderen
Open de app Instellingen van uw apparaat en tik op Google en vervolgens op Uw naam en vervolgens op Uw Google-account beheren.Tik bovenaan op Persoonlijke gegevens.Tik onder 'Contactgegevens' op Telefoonnummer en vervolgens op uw telefoonnummer.Vanaf hier kunt u:Een telefoonnummer toevoegen: Selecteer onder 'Uw telefoonnummers' Hersteltelefoonnummer toevoegen. (We raden u aan een hersteltelefoonnummer toe te voegen als u dat nog niet hebt gedaan.)Uw telefoonnummer wijzigen: Tik naast uw nummer op Bewerken Bewerken en vervolgens op Nummer bijwerken.Uw telefoonnummer verwijderen: Tik naast uw nummer op Verwijderen Verwijderen en vervolgens op Nummer verwijderen.Volg de stappen op het scherm.Tip: het wijzigen van het nummer in uw Google-account heeft alleen invloed op sommige Google-services. Ontdek hoe u uw nummer voor andere Google-services kunt wijzigen.

Artikel.

OK, bedankt, maar nu het volgende.

Als ik naar een site ga en inlog, dan wordt er een code naar de smartphone gestuurd. Ik heb destijds mijn oude gsm aan mijn vrouw gegeven. Nu komt die code steeds op haar telefoon. Hoe kan ik wijzigen, dat die code naar mijn gsm gaat?

Dan moet je dat doen op de betreffende site. Daar heb je vast een optie om je inlogaccount bij te werken.

Bedankt, ik ga het doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan