Telefoonnummers synchroniseren, bewerken, toevoegen, terugzetten SAMSUNG GT I8730

Status
Niet open voor verdere reacties.

jblommerde

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2000
Berichten
282
Beste allen,

Ik heb dit forum afgezocht maar helaas geen bevredigend antwoord gevonden, en ik denk dat er onder jullie echt wel deskundigen zitten die me hierbij kunnen helpen.

Ik heb een samsung GT I8730 met het andoid 4.1.2. systeem erop.
Nu is het contactenbestand een rommeltje geworden, en zou ik het eens grondig willen opschonen, aanpassen e.d.
Nu wil ik dus graag, met mijn PC (windows 8). mijn telefoon willen synchroniseren, zodat ik toch op z'n minst al mijn contactpersonen welke in mijn telefoon staan, op mijn laptop krijg.
Vervolgens wil ik deze lijst aanpassen, daar waar nodig verwijderen en of toevoegen, en vervolgens terug zetten op mijn telefoon, zodat deze contacten exact overeenkomen met mijn computerbestand.
Volgens mij moet het helemaal niet zo moeilijk zijn...echter ikzelf krijg het niet voor elkaar, de programma's "Kies" en Memotoo heb ik beide al geprobeerd maar deze zijn dusdanig ingewikkeld en moeilijk te bewerken dat ik het op dit forum even vraag.....uiteraard mag het best een software pakketje zijn wat geld kost. Als het maar een gebruiksvriendelijk en redelijk simpel programmaatje is.

bij voorbaat dank voor jullie meedenken !!!!
 
Laatst bewerkt:
Misschien een optie om dat via je google account te doen bij contacten? Zo heb je altijd en overal de juiste gegevens.
 
Bedankt Satshow,
Dat zou helemaal te gek zijn ... ik heb dit al meer gehoord dat dat mogelijk, echter het zal aan mij liggen maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik heb een google-account en een gmail adres, nu zou het natuurlijk geweldig zijn als ik mijn contacten compleet op mijn PC als op mijn telefoon had , en zo kon houden d.m.v. synchronisatie.
Heb , of weet jij, de handleiding of een paar stappen HOE ik dit kan realiseren ??
Alvast bedankt !! Jac
 
Wel log in via je computer bij gmail. Je ziet daar dan al je mails. Nu doe je het volgende:
Aan de linkerkant bovenaan zie je in rood opstellen staan, vlak daarboven zie je gmail staan, als je daarop klikt opent zich een drop down menu met daarin oa de optie contacten.
Open de sectie contacten en in deze sectie kun je je contacten toevoegen, als het goed is zie je die dan ook op je telefoon staan, uiteraard moet je dan wel hetzelfe mailadres gebruiken. Je kan overigens ook oa emailadressen toevoegen, adres en nog meer.

Zo moet het wel lukken lijkt me.
 
Bedankt Satshow. en sorry dat ik je zo lang heb laten wachten,maar ik ben er even tussenuit geweest, ik ga e.e.a. eens proberen, ik zal de status als opgelost zetten, want idd moet het zo wel lukken !!!

groetjes, Jac
 
Is goed anders lees ik het wel. Veel succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan