Wanneer ik op het werk mijn webmail wil bekijken krijg ik de melding ; Foutmelding 'sessie te lang inactief'
Bij Telenet zeggen ze :
Dit kan te wijten zijn aan het feit dat je "Uitgebreide beveiliging" aangevinkt hebt en achter een proxy zit (bijvoorbeeld bedrijfsproxy of een proxy server van een andere ISP).
Doe het vinkje bij "Uitgebreide beveiliging" weg en probeer opnieuw in te loggen.
Bedrijfsproxy heb ik al uitgeschakeld maar dat helpt niet.
Waar moet ik dat vinkje weghalen ?
Bij Telenet zeggen ze :
Dit kan te wijten zijn aan het feit dat je "Uitgebreide beveiliging" aangevinkt hebt en achter een proxy zit (bijvoorbeeld bedrijfsproxy of een proxy server van een andere ISP).
Doe het vinkje bij "Uitgebreide beveiliging" weg en probeer opnieuw in te loggen.
Bedrijfsproxy heb ik al uitgeschakeld maar dat helpt niet.
Waar moet ik dat vinkje weghalen ?