teletekst werkt niet op ATI kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
laatste en oude drivers geinstalleerd op me ATI 9200 radeon 256mb catalyst en microsoft netframeworks 2.0 ook erop gezet.

als ik dan me tv kaart (medion) opstart en druk op teletekst krijg ik iedere keer een foutmelding.

dit probleem niet met me nvidia kaart fx5200 128mb maar die is minder dan me ati dus wil ik die liever niet gebruiken.

wie weet de oplossing ?

in teletekst application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. onze excuses voor dit ongemak. microsoft

nee niet gezien maar ga ff proberen
het is een driver probleem want met me nvidia kaart heb ik dit niet maar ja die is minder dan me ati kaart ok je hoort het nog wel

vipertronic zei:
nee niet gezien maar ga ff proberen
het is een driver probleem want met me nvidia kaart heb ik dit niet maar ja die is minder dan me ati kaart ok je hoort het nog wel

Gebruik wel effe dat Tooltje om de oude Drivers er uit te halen,zo doe ik het ook altijd,en dan verder weinig problemen meer.

vipertronic zei:
gedaan wat je zei werkt niet

Jammer ,en de Drivers van die TV kaart over nieuw doen ,of nieuwe ophalen???

PS: Had Medion geen Patch voor de ATI ????
En de TV kaart in ander slot??

Laatst bewerkt:
nee geen patch van medion en overnieuw installeren helpt ook niet van de tv kaart

heb er op google ook niks van vernomen

de tv kaart overnieuw geinstalleerd met originele cdrom driver en driver van medion site

resultaat

nu doet de tv kaart het helemaal niet meer krijg meteen een fout melding zal wel door die
k................ ati kaart komen want met nvidia geen enkel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan