Televisie aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsdekorver

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2002
Hoi, ik heb een vraag, ik heb een nieuwe laptop, verder niks zelf (in de richting van hardware dan) geinstalleerd op de laptop. Nou wil ik hem aansluiten op de televisie. Dit lukt wel, alleen het is zwartwit. Heel irritant.

De video driver is van: Mobility Radeon 9000. Ik begrijp er helemaal niks van, dit is met de laptop gekomen.
os is winxp home
Heeft iemand enig idee, of moet je nog meer weten om me te helpen? Bedankt voor de reacties,
Niels

TV op de PC is al lang een wens van mij, en iedereen zegt dat je dan toch echt een tv-kaart moet hebben. Een hardware-probleem dus. Van Pinnacle zijn ze niet zo duur te krijgen.

toch is het me thuis op de computer wel gelukt, toen heeft iemand mij een extra patch voor Nvidea gestuurd, et voila, hij deed het, t is dus WEL mogenlijk, maar raar dat zo weinig mensen ervan weten, hopelijk komen er nog wel mensen die het wel weten. Maar bedankt voor de reactie

Wat ik uit veel reacties opmaak, zijn reacties over het beeld van de tv op je laptop te krijgen, echter volgens mij wil je het juist andersom, je beeld van je laptop op je tv? Hiervoor zijn kabels te koop die sluit je op je video-out van je laptop aan en op je tv. Nu kan het inderdaad zijn dat je ngo zwart wit beeld hebt, maar als het goed is als je je laptop opstart krijg je een menu te zien en daar kun je het een en ander instellen zodat je ook gewoon kleur hebt.

Mocht je inderdaad bedoelen om het beeld van je tv op je laptop te krijgen heb je inderdaad een tvkaart nodig ben ik bang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan