Televisie

Status
Niet open voor verdere reacties.

PKingswood

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Ik heb een NVidia videokaart, type GeForce2 MX/MX400. Hierop zit een extra videouitgang waardoor het mogelijk is om een televisie aan te sluiten.
Nu wil ik het beeld dat ik op mijn monitor zie, ook op de televisie zien (1 op 1). Het enige dat ik echter op de televisie te zien krijg is de beeldschermachtergrond (niet eens de daarop thuishorende pictogrammen) :(. Het geluid ontvang ik wel op de televisie.

Hoe kan ik het monitorbeeld ook op de televisie zichtbaar maken?

In de drivers van je videokaart heb je nu ingesteld dat je het "Bureaublad wil uitbreiden"
In de drivers moet je even zoeken naar de optie om je beeld te "Klonen"

Bij Beeldschermeigenschappen heb ik aangevinkt: Het bureaublad naar deze monitor uitbreiden. Op dit moment verscheen het bureaublad op de televisie.
Nu werd ook de knop Geavanceerd actief. Als ik hierop klik krijg ik allerlei instelmogelijkheden (kleur, contrast enz). Ik kan hier nergens (op geen van de tabbladen) iets vinden van beeldscherm klonen. Of moet ik dat heel ergens anders zoeken?

Laatst bewerkt:
Klik met rechts op je bureaublad > eigenschappen > instellingen > geavanceerd > Geforce2 MX/MX400 > Nview display settings. Hier moet je de optie "klonen" kunnen vinden. De TV moet wel aanstaan en op het juiste kanaal staan.(zie bijlage)
attachment.php

Bijlagen

• Clone.jpg
    Clone.jpg
    84,2 KB · Weergaven: 61
Laatst bewerkt:
Ik kom t/m Geforce2 MX/MX400. Ik heb daar geen mogelijkheid voor "Nview display settings". Bij de stuurpragrammaversies zie ik wel Nview.dll 4.13.01.2942. Ook zit hier een knop "Aanvullende eigenschappen", maar ook hier vind ik niets van "klonen".
Is het misschien noodzakelijk om eerst een update uit te voeren?

Dan neem je de windows 9x variant toch?

http://www.nvidia.com/object/win9x_77.72.html

En in mijn post stond gelukkig ook vermeld dat de nieuwste drivers niet zouden werken, daarom kreeg je ook een oudere versie, gelukkig heeft nvidia een archief aan downloads staan. Dia prima te vinden is...

En als je je besturings systeem niet aangeeft kan het voorkomen dat men een verkeerde aanname doet, zoals ik met in eerste instantie XP drivers, mijn verontschuldigingen daarvoor.......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan