Televisiescherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerret

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Hallo iedereen, ik had nog een vraag.

Ik heb geprobeerd om mn computer op de tv weer te geven, en het moet kunnen want eerder was het ook al gelukt, maar nu staan de instellingen gereset omdat ik een tijd geleden de computer heb gereïnstalleerd. Achter uit mn computer steekt een kort tussenkabeltje waaraan ik een antennekabel kan aansluiten, die dan dus weer aan de tv kan. Ik heb gemerkt dat ie dan gewoon via het video-kanaal werkt, want ik zie hem flitsen als ik de computer herstart. Nu is mijn probleem, hoe krijg ik m goed over? Bij de eigenschappen van beeldscherm word ik ook niet wijzer, kijk maar.

http://members.home.nl/gerretsanders/beeld.jpg

Bedankt, maar daar kan ik weinig mee.

Om te beginnen is dat gele kabeltje bij mij maar één uitgang die ik op een antennekabel kan aansluiten, en als 2de heb ik Win98SE, dus kloppen die instellingen van het beeldscherm niet.

Het heeft toch ooit gewerkt...

welke driver moet ik nu nemen?

moet je dan bij multi media software doen en dan via die NVDVD?
of moet je iets anders downouden woor die speciale developer XP

Hmm, ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. Ik heb gewoon die grafische driver gepakt, en nu zijn die instellingen dinges wel veranderd, maar geeft ie nog steeds de tv niet weer.

als je NVIDA settings op je Taakbalk hebt staan kun je vandaaruit instellen (zo doe ik dat 1 of 2 beeld schermen

hoop dat je er dan wel uit komt

Nouw, ik heb bij al die instellingen gekeken, maar t lukt me echt niet hoor.

ik hoop dat ik het goed begrijp.. maar je sluit dus het Gele stekkertje (vanuit je pc) aan op de antenne kabel (lees - coax kabel).
Dit lijkt me niet helemaal goed. Je moet deze kabel wel verbinden met je scart ingang van je tv en niet via coax.

Ja, maar ik heb geen tussenstuk die die computerkabel laat overgaan in een scart-kabel.

Hmm, het heeft toch echt gewerkt, dat weet ik heel zeker.

Er flitst ook wat, dus is het zo dat de tv de computer wel "ziet". Bij het opstarten, als hij hier het "Compaq" logo weergeeft, kan ik dat op de tv zelfs door de sneeuw heen zien. Verder komt ie jammergenoeg niet.

maar als je "sneeuw" op je tv ziet dan heb je je tv niet afgestemd op een "scart" kanaal je moet eerst je tv aanzetten op het betreffende scart kanaal. dan je pc opnieuw opstarten. en dan zou het toch moeten werken. (ondanks dat ik betwijfel of het met coax kabel goed moet werken)

hmm, ik herinner dat ik op de computer iets moest omzetten waardoor het beeld van de monitor uitging, en over ging naar de tv, kweet alleen niet meer hoe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan