RonMun
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 jun 2008
- Berichten
- 2
Hallo,
Ik zelf heb bij een klant exact hetzelfde probleem. Ik kan dit oplossen door de router terug te zetten naar de factory defaults, maar ben vervolgens binnen 1 dag de verbinding weer kwijt.
Ik zal morgen proberen om mijn modem op een LAN (en dus niet de WAN) poort aan te sluiten en het DHCP op de router uit te zetten.
Ik houd jullie op de hoogte!
Natuurlijk zijn tips ook van harte welkom.
Ik zelf heb bij een klant exact hetzelfde probleem. Ik kan dit oplossen door de router terug te zetten naar de factory defaults, maar ben vervolgens binnen 1 dag de verbinding weer kwijt.
Ik zal morgen proberen om mijn modem op een LAN (en dus niet de WAN) poort aan te sluiten en het DHCP op de router uit te zetten.
Ik houd jullie op de hoogte!
Natuurlijk zijn tips ook van harte welkom.
Laatst bewerkt door een moderator: