Telfort interactieve televisie en internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffrey675

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2015
Berichten
1
Beste medemens, vorige week heb ik een pakket van telfort besteld. Eergister kreeg ik bericht dat het pakket geactiveerd was, alles aangesloten en het werkte niet dus na alles proberem heb ik de klantenservice gebeld, en die konden me niet verder helpen, nu heb ik het blauwe draadje en het rode draadje van de lijn getest maar daar staat helemaal geen spanning op.. Dus dat zal het probleem wel zijn maar ze leveren wel via deze 2 draden wat nu verder???
 
Welkom bij helpmij.nl

is het niet oranje en wit wat je nodig hebt.
En de klantenservice kan je niet helpen....zoiets heb ik nog nooit gehoord.
Dus er komt van die kant geen oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Dit is inderdaad nogal vreemd opgesteld, die startposting.
Wat bedoel je precies? Normaal gesproken levert Telfort via ADSL zijn diensten, en dus dient een aderpaar op je ISRA punt (= doorgaans bundel telefoondraden die in meterkast naar binnen komt) een actief signaal bevatten.
Die aderparen bestaan uit 2 draden in bijbehorende kleuren, dus (bijv.) oranje en oranje-wit, blauw en blauw-wit etc.

Geen idee dus wat jij bedoelt met blauw en rood. Graag duidelijk maken wat je daar mee bedoelt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan