Telfort nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhldhldhl

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Hallo, ik kon gebruik maken van een speedlinq-nieuwsgroepaccount, maar dat is overgegaan in telfort, weet iemand het adres van de nieuwe telfort-nieuwsgroepen?

Alvast bedankt :)

Probeer het eens met: news.tiscali.nl

Ook Tiscali is overgenomen door Telfort en mogelijk dat deze werkt.

helaas, Telfort ondersteunt geen nieuwsgroepen.

Klopt inderdaad.
Ik zou een goeie Payserver nemen zoals Eweka!
Heb je veel meer aan.

Het is al gelukt mensen, het kan dus wel, nieuwe server is: newslinq.speedlinq.nl voor de rest blijft alles hetzelfde...
Toch bedankt!

Mooi zo ;)

Als je toch merkt dat je niet alles compleet binnenkrijgt zou ik eens gaan kijken voor een payserver, bijvoorbeeld Eweka :thumb:

Telfort nieuws server

Het is al gelukt mensen, het kan dus wel, nieuwe server is: newslinq.speedlinq.nl voor de rest blijft alles hetzelfde...
Toch bedankt!

Hoi DhlDhlDhl,

Ik had hetzelfde probleem als jouw.
Ik heb het verandert alleen connect hij nu wel met de nieuws server, maar newsleecher gaat niet downloaden.
Hij blijft maar initializing en onderin staat dan idle(transfer scanned)
Wat zou dit kunen zijn?

Hoi DhlDhlDhl,

Ik had hetzelfde probleem als jouw.
Ik heb het verandert alleen connect hij nu wel met de nieuws server, maar newsleecher gaat niet downloaden.
Hij blijft maar initializing en onderin staat dan idle(transfer scanned)
Wat zou dit kunen zijn?

Wat zou je denken van de retentietijd die jouw provider biedt.
Die zijn vaak maar kort en minder compleet als bij een payserver.

Inderdaad, ik zou eens gaan kijken hoe oud het bestand is. Is het ouder dan 30 dagen dan kan je het bij een gratis server wel vergeten. Ik raad je een Payserver aan zoals bijvoorbeeld Eweka. Kost je 7.50 per maand ( geen abbo dus je zit er niet aan vast ) en je hebt veel meer voordeel aan. Hogere retentie en met name ook een hogere snelheid met downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan