hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Ik heb het volgende probleem:
Ik heb gisteren een prepayd Telfort telefoon gekocht voor mijn zoon.
Telfort kent de mogelijkheid om via hun website op te waarderen.
Je moet daarvoor een account aanmaken, registreren en je emailadres bevestigen middels een speciale link die je toegestuurd krijgt.
So far so good.
Maar nou komt het: als ik hier op de website kom : http://www.telfort.nl/prive/prepay/opwaarderen/internet/ dan zie je in het onderste tekstblok het oranje woord `hier`staan. Als ik hier op klik gebeurt er niets.
Onder in de taakbalk zie ik , wanneer de muisaanwijzer boven de link is de
mededeling: javascript: openpopup()
Tussen de haakjes staat niets, dus ik vraag me af wat nou eigenlijk de achterliggende webpagina is.
Ik kan dus niet opwaarderen!
Via de helpdesk van Telfort kom ik niet verder als: wij kunnen wel gewoon de pagina openen en het spijt ons dat wij u niet verder kunnen helpen
Over helpdesk gesproken, pffff
Weet iemand wat hier aan de hand is. Ik heb geen popupblokker o.i.d en heb het zelfs geprobeerd zonder firewall, maar ook dat lukte niet.
Weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?
Heb een screenshot bijgesloten
Ik heb gisteren een prepayd Telfort telefoon gekocht voor mijn zoon.
Telfort kent de mogelijkheid om via hun website op te waarderen.
Je moet daarvoor een account aanmaken, registreren en je emailadres bevestigen middels een speciale link die je toegestuurd krijgt.
So far so good.
Maar nou komt het: als ik hier op de website kom : http://www.telfort.nl/prive/prepay/opwaarderen/internet/ dan zie je in het onderste tekstblok het oranje woord `hier`staan. Als ik hier op klik gebeurt er niets.
Onder in de taakbalk zie ik , wanneer de muisaanwijzer boven de link is de
mededeling: javascript: openpopup()
Tussen de haakjes staat niets, dus ik vraag me af wat nou eigenlijk de achterliggende webpagina is.
Ik kan dus niet opwaarderen!
Via de helpdesk van Telfort kom ik niet verder als: wij kunnen wel gewoon de pagina openen en het spijt ons dat wij u niet verder kunnen helpen
Over helpdesk gesproken, pffff
Weet iemand wat hier aan de hand is. Ik heb geen popupblokker o.i.d en heb het zelfs geprobeerd zonder firewall, maar ook dat lukte niet.
Weet iemand wat hier het probleem zou kunnen zijn?
Heb een screenshot bijgesloten