gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
- Berichten
- 2.170
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die ervaring hebben met Telfort. Ik probeer mijn abonnement op te zeggen en wordt doorlopend dwars gezeten.
Op de site las ik dat je je abonnement kunt beëindigen door een servicenummer te bellen, voor 30 cent per minuut. Ik heb dat gedaan en toen ik (eindelijk) iemand aan de lijn had werd me verteld dat ik de volgende dag tussen 15 en 16 uur zou worden teruggebeld. Dan zouden zij het voor mij in orde maken. Ik vond dit al een vreemde gang van zaken, maar goed.
De volgende dag kreeg ik tussen 15 en 16 uur een zakelijk telefoontje. Precies op dat moment belde Telfort mij ook. Zij spraken op mijn voicemail in dat ze het later nog eens zouden proberen. Na 2 weken nog niet gebeld.
Omdat ik principieel niet nogmaals met dat dure servicenummer wilde bellen heb ik een mailtje gestuurd via de site. Ik kreeg antwoord dat ik niet bereikbaar was en dat ik opnieuw moest bellen. Daarover heb ik mijn beklag gedaan en vervolgens kreeg ik antwoord dat ik ook schriftelijk op kon zeggen. Dat heb ik gedaan, met het verzoek om mij voor 15 maart een bevestiging te sturen. Ondertussen had ik ook mijn KPN lijn opgezegd, want ik ga verhuizen.
Rond 15 maart kreeg ik van Telfort een briefje waarin stond dat mijn abonnement een tientje duurder werd omdat ik mijn KPN lijn had opgezegd. Niets over de beëindiging van mijn anbonnement bij Telfort. Daarop heb ik gelijk via de site weer mijn beklag gedaan. Weer kreeg ik van hen een reactie, nu met de opmerking dat ze mijn brief nooit hadden ontvangen. Én met de toevoeging dat ik pas aan het eind van mijn contracttermijn op kan zeggen, dat is eind september. Dat laatste kan zo zijn, zullen algemene voorwaarden zijn. Belachelijk overigens, ik dacht dat je gewoon 1 of 2 maanden opzegtermijn had.... Maar goed, als ze dat nou in het eerste telefoontje gelijk gezegd hadden...
Ik heb 2 jaar Telfort/Speedlinq gehad. Ik raad het iedereen af. De klantvriendelijkheid is zeer slecht. Ze hebben wel hun servicenummer in prijs verlaagd van 0,80 naar 0,30 maar dan nog....
Zijn er anderen die soortgelijke ervaringen met dit bedrijf hebben?
Op de site las ik dat je je abonnement kunt beëindigen door een servicenummer te bellen, voor 30 cent per minuut. Ik heb dat gedaan en toen ik (eindelijk) iemand aan de lijn had werd me verteld dat ik de volgende dag tussen 15 en 16 uur zou worden teruggebeld. Dan zouden zij het voor mij in orde maken. Ik vond dit al een vreemde gang van zaken, maar goed.
De volgende dag kreeg ik tussen 15 en 16 uur een zakelijk telefoontje. Precies op dat moment belde Telfort mij ook. Zij spraken op mijn voicemail in dat ze het later nog eens zouden proberen. Na 2 weken nog niet gebeld.
Omdat ik principieel niet nogmaals met dat dure servicenummer wilde bellen heb ik een mailtje gestuurd via de site. Ik kreeg antwoord dat ik niet bereikbaar was en dat ik opnieuw moest bellen. Daarover heb ik mijn beklag gedaan en vervolgens kreeg ik antwoord dat ik ook schriftelijk op kon zeggen. Dat heb ik gedaan, met het verzoek om mij voor 15 maart een bevestiging te sturen. Ondertussen had ik ook mijn KPN lijn opgezegd, want ik ga verhuizen.
Rond 15 maart kreeg ik van Telfort een briefje waarin stond dat mijn abonnement een tientje duurder werd omdat ik mijn KPN lijn had opgezegd. Niets over de beëindiging van mijn anbonnement bij Telfort. Daarop heb ik gelijk via de site weer mijn beklag gedaan. Weer kreeg ik van hen een reactie, nu met de opmerking dat ze mijn brief nooit hadden ontvangen. Én met de toevoeging dat ik pas aan het eind van mijn contracttermijn op kan zeggen, dat is eind september. Dat laatste kan zo zijn, zullen algemene voorwaarden zijn. Belachelijk overigens, ik dacht dat je gewoon 1 of 2 maanden opzegtermijn had.... Maar goed, als ze dat nou in het eerste telefoontje gelijk gezegd hadden...
Ik heb 2 jaar Telfort/Speedlinq gehad. Ik raad het iedereen af. De klantvriendelijkheid is zeer slecht. Ze hebben wel hun servicenummer in prijs verlaagd van 0,80 naar 0,30 maar dan nog....
Zijn er anderen die soortgelijke ervaringen met dit bedrijf hebben?