karimbizid
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2006
Hallo allemaal,
We hebben een nieuwe Telfort internet aansluiting die perfect functioneerd.
Tenminste... als ik de router gewoon rechtstreeks op de computer inprik is er geen probleem,
maar als ik mijn router erbij wil gaan zetten (ik wil boven ook draadloos internetten) gaat het fout.
Deze ZyXel modem is bijgeleverd.
Ik ga dan simpelweg van ethernet aansluiting 1 naar de ADSL ingang van mijn router
(Linksys WRT54GC).
Dan prik ik mijn computer in ethernet aansluiting 1 van mijn router.
Als ik dan de setup cd-rom van mijn router opstart gaat hij de connectie tussen de router en de computer controleren.
Die is oké.
Dan gaat hij de internet instellingen controleren en dat gaat mis.
Dat komt denk ik, omdat ik nog nergens m'n wachtwoord en/of gebruikersnaam van Telfort op heb moeten geven.
Beetje gek allemaal, want als ik de router niet gebruik en gewoon rechtstreeks van de modem naar de computer ga kan ik ook internetten terwijl ik nooit een wachtwoord of gebruikersnaam in heb moeten voeren.
Ik heb de router al meerdere keren gereset, maar ook dit helpt niets.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Ik wil met mijn PC ook weer op het net kunnen.
Alvast bedankt,
Karim
We hebben een nieuwe Telfort internet aansluiting die perfect functioneerd.
Tenminste... als ik de router gewoon rechtstreeks op de computer inprik is er geen probleem,
maar als ik mijn router erbij wil gaan zetten (ik wil boven ook draadloos internetten) gaat het fout.
Deze ZyXel modem is bijgeleverd.
Ik ga dan simpelweg van ethernet aansluiting 1 naar de ADSL ingang van mijn router
(Linksys WRT54GC).
Dan prik ik mijn computer in ethernet aansluiting 1 van mijn router.
Als ik dan de setup cd-rom van mijn router opstart gaat hij de connectie tussen de router en de computer controleren.
Die is oké.
Dan gaat hij de internet instellingen controleren en dat gaat mis.
Dat komt denk ik, omdat ik nog nergens m'n wachtwoord en/of gebruikersnaam van Telfort op heb moeten geven.
Beetje gek allemaal, want als ik de router niet gebruik en gewoon rechtstreeks van de modem naar de computer ga kan ik ook internetten terwijl ik nooit een wachtwoord of gebruikersnaam in heb moeten voeren.
Ik heb de router al meerdere keren gereset, maar ook dit helpt niets.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..
Ik wil met mijn PC ook weer op het net kunnen.
Alvast bedankt,
Karim
Laatst bewerkt: