telfort Zyxel

Status
Niet open voor verdere reacties.

corzilla

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Hi iedereen,

ik zit met het volgende:

Bij mijn zus en zwager thuis is hun telfort Zyxel modem kapot gegaan. waardoor ze natuurlijk geen internet, telefoon en interactive tv hebben.
Telfort is hiervoor gebeld en over 5 werkdagen hebben ze een nieuw modem.

Nu had mijn pa nog een oud telfort zyxel modem wat hun konden gebruiken ook met ondersteuning voor telefoon en interactieve tv.

Nu is dit aangesloten dit oude Zyxel modem maar het werkt niet, telfort nogmaals gebeld. en die komen met het volgende.
Ze moeten het volgens Telfort in dit oude modem de Encapsulation aanpassen.
De Telfort medewerker kon vertellen dat dit dieper in het modem zit maar mag (volgens de medewerker) niet verteel hoe en waar dit aangepast moet worden.
Dit moet aangepast worden om de DSL verbinding werkend te krijgen.

Ik had hier zelf nog nooit van gehoord.

Weet iemand misschien waar ik dit kan vinden en hoe ik dit kan aapassen.

het gaat om Telfort internet, tv en bellen
Zyxel P2601FN-F

Groeten en alvast bedankt,
Patrick

Dit zou via de standaard webinterface in te stellen moeten zijn. Is er geen optie voor dan kun je via telnet nog heel veel meer in de router instellen. Uitgebreide handleiding hierover bij Zyxel zelf.

Dit zou via de standaard webinterface in te stellen moeten zijn. Is er geen optie voor dan kun je via telnet nog heel veel meer in de router instellen. Uitgebreide handleiding hierover bij Zyxel zelf.

dank voor je reactie, heb het modem zelf alf helemaal nagekeken en daar is het helaas niet in te stellen. heb geen ervaring met telnet, dus dat moet ik dan ff uitzoeken idd.

bedankt voor de tip, zal eens kijken bij zyxel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan