Hallo,
Ik heb voor 700 personen een berekening in Excel gemaakt. 1 berekening per persoon, dus 700 losse Excelbestanden.
Nu wil ik uit elk los bestand 2 cellen kopiëren in 1 nieuw totaal Excelblad.
De te kopiëren cellen staan op een vaste plaats in elk los Excelbestand, namelijk cel E1 en cel E67.
De inhoud hiervan wil ik in 1 nieuw Exceldocument plaatsen in 2 kolommen.
Dus het nieuwe Excelbestand krijgt 700 regels in de 1e kolom (namelijk alle E1 inhoud) en 700 regels in de 2e kolom (namelijk alle E67 inhoud).
Is dit door middel van VBA op te lossen en zo ja, hoe?
Ik zou enorm geholpen zijn als bovenstaande gaat lukken!!
Met vriendelijke groet,
Trebie
Ik heb voor 700 personen een berekening in Excel gemaakt. 1 berekening per persoon, dus 700 losse Excelbestanden.
Nu wil ik uit elk los bestand 2 cellen kopiëren in 1 nieuw totaal Excelblad.
De te kopiëren cellen staan op een vaste plaats in elk los Excelbestand, namelijk cel E1 en cel E67.
De inhoud hiervan wil ik in 1 nieuw Exceldocument plaatsen in 2 kolommen.
Dus het nieuwe Excelbestand krijgt 700 regels in de 1e kolom (namelijk alle E1 inhoud) en 700 regels in de 2e kolom (namelijk alle E67 inhoud).
Is dit door middel van VBA op te lossen en zo ja, hoe?
Ik zou enorm geholpen zijn als bovenstaande gaat lukken!!
Met vriendelijke groet,
Trebie