telkens foutmedling met MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Telkens word ik gedisconnct via msn, soms kom ik er een hele dag niet meer in het gaat om deze fout:

0x81000301 hoe los ik dit op, en bij die foutmelding staat ook dat ik mogelijk geen verbinding met internet heeft kortom ''BULL****'' want kom gewoon op sites ...
Hoe los ik dit probleem op ?

Ga naar start-uitvoeren en voer de volgende gegevens in: regsvr32 softpub.dll druk daarna op ok probeer het dan nog eens.

Volgens mij ligt de boel op dit moment gewoon plat bij MSN. Alles werkt, behalve MSN. Meerdere kennissen van mij kunnen ook niet MSNnen, hebben allemaal hetzelfde probleem.

Het is nu 21:40 en kan er nog steeds niet op, btw hebben jullie dan ook die foutmelding ?

Image1.jpg

Had ik zonet ook ff, t'is erg rustig op MSN atm.. gewoon storinkje nothing to worry about ;)

Hele dag kon ik er op vandaag en sinds een kleine 10 minuten werd ik afgemeld en kan ik er niet meer op. :rolleyes:

Nieuwste versie 6.1 met update gedownload en geinstalleerd. Kan sindsdien geen verbinding meer krijgen met MSN. via E-messenger (eerder genoemd) lukt het wel. Rechtstreeks naar hotmail is ook geen probleem, dus passport is goed. Firewall even uitgeschakeld om te controleren of dat de oorzaak was. Is niet het geval.
Status MSN is dat alles correct draait.
Wat kan de oorzaak zijn?

heey bij mij doet msn ut ook niet sinds vrijdagavond.. en i-net (wanadoo) gaat heel erg sloom of de sites willen helemaal niet laden.. wat kan het probleem zijn? Ik heb al oudere versies van msn erop gezet, ad-aware laten zoeken, op virussen laten scannen en tot overmaat van ramp heb ik maar weer geformatteerd maar het werkt nou nog steeds niet :mad:

ligt echt niet aan jullie, MSN is de laatste tijd aan het klooien..

jah maar nu staat er nog geen eens msn op mijn computer na het formatteren en toch gaan alle sites heel erg sloom of ze komen er niet eens... dus zal ook wel weer wat mis zijn met me internetverbinding toch??

klopt.. er is een grote storing bij wanadoo in de haaglanden waaronder hierzo... hopen dat ut snel opgelost is

Technische problemen zorgden er dit weekend voor dat de MSN Messenger chatdienst en de Hotmail e-maildienst van Microsoft soms uitvielen of niet te bereiken waren. In Nederland lijken de problemen mee te vallen, maar waren er vooral het afgelopen weekend problemen. Bron: zdnet.nl Verder lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan