Telkens opnieuw inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

royverge

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Berichten
12
Ik heb sedert een paar dagen iets raars aan de hand.
Als ik maar mijn e mail ga, zowel win outlook en yahoo mail, maar ook bij twitter en facebook, moet ik telkens opnieuw inloggen met naam en wachtwoord, ook als ik aangemeld blijven heb aangevinkt.
Zelfs een half uur later, steeds opnieuw.
Bij mijn weten heb ik niets veranderd an de pc, iemand een idee waar het kan aan liggen, is formidabel irritant zo..
 
Mhh, Misschien dat IE resetten helpt, Ga naar menu extra, dan internetopties, tabje geavanceerd, vervolgens knop opnieuw instellen. Probereren kan altijd.;)
 
Dank je wel, denk dat het nu in orde is.Voorlopig doe ie het.
I.E .is nu wel, sedert een update verandert en ben op zoek hoe ik de sites die ik veel bezoek weer in de balk kan krijgen..
 
Oke mooi, je bedoeld de sites die je bezoekt opslaan bij je favorieten. Of wil je ze vastpinnen aan de taakbalk.
 
wil het vastzeten op de taakbalk, wat gemakkelijk was in vorige IE, heb nu geen taakbalk meer, maar zie dat er al twee icoontjes in de balk onderaan staan ?
 
Ach ja, heb het gezien, met rechts klikken, en ik heb de balk terug, Sorry, en bedankt voor de hulp.
 
Oke, mooi gedaan. Royverge is nu helemaal vrolijk. Bedankt voor de terugkoppeling goed gedaan. :thumb: Groet manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan