telkens opnieuw opstarten ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoFashion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2007
HELP!!!!

mijn pc start iedere keer opnieuw op zodra hij bij m'n bureaublad is..
ik heb al van alles geprobeert...
tijdens 't opstarten op F8 drukken.. en de opties daar uitprobere..
systeem herstel.. 't werk allemaal niet..
ik heb t laatst ook een keer gehad.. maar toen deedtie t naar paar keer opnieuw opstarten gwn weer..
ik heb trouwns ook de optie: "automatisch opnieuw opstarten uitschakelen" geprobeert.. en dan krijg ik een blauw scherm.. fysieke geheugendump dus..
ik werk nu in de veilige modus met netwerkmogelijk heden.. maar op deze manier kan ik weinig uitvoeren.. en de ingepakte bestandjes op cdrom zetten wil hij ook niet doen..
en k moet ECHT sommige bestandjes en mapjes bewaren..
ik zit nu in m'n examen jaar.. en moet dan ook veel dingen op de computer uitvoeren..
wie kan mij helpen??..

mvg.
hulpeloos meisje? (A):p

Geheugen is waarschijn de fout

Als je elke keer een blauw scherm krijg van fysieke geheugen dump, dan is een geheugenmodule niet goed of meerdere. Had er eerst ook last van hij sluitte steeds programma's autimatich af, toen heb ik die geheugenmodules eruit gehaald en deed ie het weer perfect. Als je de laatste tijd nog nieuwe geheugenmodules in je slots hebt gedaan zou ik die er eerst maar effe uit halen, kijk dan effe wat ie doet .

Dan moet je effe hieronder reageren kijk ik wel effe verder wat er mis kan zijn of is opgelost :p

Laatst bewerkt:

ik heb m'n pc an mn buurjonge mee gegeven, die is ook vrij handig in die dingen.. maar nu is er een nieuw probleem opgedoken.. dat 1e probleem is opgelost... maar nu mist hij de drivers.. en ik heb geen driver cd nix.. en via de site vn packard bell gaat t ook niet.. weetje dan toevallig ook hoe k m'n drivers terug kan krijge?:P
hoef alleen nog me ethernet drivers te hebben... ik heb morgen m'n sector werkstuk.. en zal de komende wekend m'n pc heel hard nodig hebben... dus hoop echt heel erg dat dit opgelost kan worden..

groetjes
Mij

kijk eerst hoe je netwerkaart heet en wat voor soort type enzow het is , Dan moet je gewoon google en kijken of er een driver staan.Je kan ook naar www.majorgeeks.com gaan. Dat is een site waar je veel handige software kan downloaden en drivers , als dat niet lukt download je een bit torrent waarmee je het kan downloaden, zoón programmatje dat je hardware decteerd en de beste drivers download op internet die voor je pc beschikbaar zijn. ik gebruik altijd zelf zoon programmatje waarmee het autimatich decteerd.Maar heb nu weer de orginele driveer cd's dus had het niet meer nodig en eraf gegooid dus, anders kon ik je dat programma geven . Maar download bittorent en ga naar deze site ( als het niet lukt via googlen )
[S-mod break]Dit doen we dus niet op Helpmij[/S-mod break]
En tik in bij die site drivers downloaden of iets dergelijks wat er op lijkt kom je wel zoon programmatje tegen (*knip*)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou ik allemaal niet doen...

geef gewoon even volledige naam en typenummer vsn die Packard Bell, eventueel ook een serienummer dat op de pc staat!

@sander1988,

het plaatsen van links met iligale bestanden is niet toegestaan op Helpmij. Je bent accoord gegaan met de huisregels, dus je had dit kunnen weten. Ook torrent sites vallen onder die regels. Het is totaal overbodig om dit soort sites aan te bevelen voor drivers. De meeste drivers zijn gewoon gratis via de website van de fabrikant te krijgen.

laat

ik heb m'n pc an mn buurjonge mee gegeven, die is ook vrij handig in die dingen.. maar nu is er een nieuw probleem opgedoken.. dat 1e probleem is opgelost... maar nu mist hij de drivers.. en ik heb geen driver cd nix.. en via de site vn packard bell gaat t ook niet.. weetje dan toevallig ook hoe k m'n drivers terug kan krijge?:P
hoef alleen nog me ethernet drivers te hebben... ik heb morgen m'n sector werkstuk.. en zal de komende wekend m'n pc heel hard nodig hebben... dus hoop echt heel erg dat dit opgelost kan worden..

groetjes
Mij

tis wel erg laat maar. ik heb zelf ook dat probleem gehad van geen drivers dus had ik drivermagic een progamma gedraaid en die zoekt dan automatisch de drivers voor je op alleen hij kent niet alle drivers als je netwerkkaart ''bekend'' merk is is er wel een grote kans dat hij de driver van internet afpikt

Krijg het idee dat je buurjongen je waarschijnlijk ietsje verder van een snelle oplossing heeft gebracht.
Maar zoals @mrmusic aangeeft , plaats hier je s/n en p/n nummer (staat achter op je pc op een sticker) en het type computer, geeft een snellere oplossing.
Welke windows draai je nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan