NoFashion
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2007
HELP!!!!
mijn pc start iedere keer opnieuw op zodra hij bij m'n bureaublad is..
ik heb al van alles geprobeert...
tijdens 't opstarten op F8 drukken.. en de opties daar uitprobere..
systeem herstel.. 't werk allemaal niet..
ik heb t laatst ook een keer gehad.. maar toen deedtie t naar paar keer opnieuw opstarten gwn weer..
ik heb trouwns ook de optie: "automatisch opnieuw opstarten uitschakelen" geprobeert.. en dan krijg ik een blauw scherm.. fysieke geheugendump dus..
ik werk nu in de veilige modus met netwerkmogelijk heden.. maar op deze manier kan ik weinig uitvoeren.. en de ingepakte bestandjes op cdrom zetten wil hij ook niet doen..
en k moet ECHT sommige bestandjes en mapjes bewaren..
ik zit nu in m'n examen jaar.. en moet dan ook veel dingen op de computer uitvoeren..
wie kan mij helpen??..
mvg.
hulpeloos meisje? (A)
mijn pc start iedere keer opnieuw op zodra hij bij m'n bureaublad is..
ik heb al van alles geprobeert...
tijdens 't opstarten op F8 drukken.. en de opties daar uitprobere..
systeem herstel.. 't werk allemaal niet..
ik heb t laatst ook een keer gehad.. maar toen deedtie t naar paar keer opnieuw opstarten gwn weer..
ik heb trouwns ook de optie: "automatisch opnieuw opstarten uitschakelen" geprobeert.. en dan krijg ik een blauw scherm.. fysieke geheugendump dus..
ik werk nu in de veilige modus met netwerkmogelijk heden.. maar op deze manier kan ik weinig uitvoeren.. en de ingepakte bestandjes op cdrom zetten wil hij ook niet doen..
en k moet ECHT sommige bestandjes en mapjes bewaren..
ik zit nu in m'n examen jaar.. en moet dan ook veel dingen op de computer uitvoeren..
wie kan mij helpen??..
mvg.
hulpeloos meisje? (A)