telkens reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEEBUYFLY

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
een aantal maanden geleden wilde 'hing' mijn systeem en kon ik XP opnieuw gaan installeren om het probleem te verhelpen. Nadat XP opnieuw geinstalleerd was ging het de eerste week goed, echter.....weer een lockup!!
Heb nu wederom opnieuw XP geinstalleerd en na 2 dagen alweer een sys lockup. Alles bevriest (muis, toetsenbord, Ctrl+Alt+Del)
Een hare reboot heeft tot gevolg dat het systeem na het XP login scherm weer opnieuw begint te booten. Ik krijg 'm dus niet aan de praat. Ik heb al een andere voeding geprobeerd, maar dat lost niets op.
Wat kan ik nog meer proberen? Wat mij wel opvalt is dat de kast af en toe heel licht onder spanning staat; dat is toch ook niet normaal. Zal het daar mee te maken hebben?

Tkx
Ed
:confused:

Heb ik al geprobeerd, kast nog steeds onder lichte spanning. Aangezien ik het een beetje zat ben en al lang met dit probleem konstant bezig ben heb ik de pc bij MyCom neergezet. Kijken waar zij mee komen....iig tkx.
Ed

Het was de powercable welke de videokaart voedde. Deze is vervangen en het probleem is verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan