Telkens Schijfcontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

SMC - FM

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
telkens als ik de PC opstart moet hij altijd de schijf controleren (die 3 stappen die je soms krijgt als je de PC opnieuw aanzet na een stroom onderbreking) annuleren gaat moeilijk je krijgt dan eerst die 10 sec. waar als ik geluk heb (omdat iets met het toetsenbord dan niet reageert. Ik heb een usb toetsenbord draadloos (de ontvanger zecht dat hij wel iets binnenkrijgt)) als ik de controle laat lopen herstart hij weer als hij voorbij stap 1 t/m 34% komt daartussen krijg je dit venster:
1166910994NPIC_0017.jpg

graag reactie
SMC - FM

Wat je zeker moet proberen is in Windows de check uit te voeren. Dat kun je doen door op de USB schijf-letter rechts te klikken, Eigenschappen kiezen, tabblad Extra, kiezen voor Nu controleren. Daar dan aanzetten dat fouten automatisch hersteld mogen worden.

Komt de schijf daar doorheen zou je in principe de check van de harddisk bij het opstarten van je pc niet meer mogen krijgen.

Tijs.

nee laat maar ik heb hem op een wonderbaarlijke manier weer aan de praat gekregen vraag niet hoe! want dat weet ik niet ! toch bedankt :D :D

SMC - FM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan