telkens weer: "de laatste sessie werd onverwacht afgesloten"

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Iedere keer als ik op het internet wil gaan krijg ik de volgende melding: "de laatste sessie werd onverwacht afgesloten". Dan krijg ik de keuze of ik naar de startpagina wil gaan, wat ik dan ook meestal doe, en alles is weer ok. Ik krijg deze melding bijna iedere keer terwijl internet toch op een normale manier word afgesloten.
Ook blijven webadressen die ik in de adresbalk type niet meer bewaard, wat toch altijd wel het geval was en erg makkelijk.Moet ergens een instelling zijn maar ik zoek nog steeds.
mvrgr. kanyarat.

Laatst bewerkt:
Hallo,
Iedere keer als ik op het internet wil gaan krijg ik de volgende melding: "de laatste sessie werd onverwacht afgesloten". Dan krijg ik de keuze of ik naar de startpagina wil gaan, wat ik dan ook meestal doe, en alles is weer ok. Ik krijg deze melding bijna iedere keer terwijl internet toch op een normale manier word afgesloten.
Ook blijven webadressen die ik in de adresbalk type niet meer bewaard, wat toch altijd wel het geval was en erg makkelijk.Moet ergens een instelling zijn maar ik zoek nog steeds.
mvrgr. kanyarat.

Dit probleem heb ik ook. Heb je inmiddels al een oplossing?

ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem ! wie o wie heeft er een oplossing?

Nee, verschillende scanners laten draaien maar de pc is brandschoon! (kon ook bijna niet want de pc is nieuw).

yep hier het zelfde probleem, heb ook alles dubbel gescand maar toch blijvend prob.
kan het iets te maken hebbeb met een windows update ?????????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan