• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tellen aantal werkelijk aanwezige personen

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Hallo mensen, ik heb een planning gemaakt en nu wil ik graag dat onder aan de planning de juiste aantal aanwezige personen aangegeven wordt ( zie bijlage) wie kan mij helpen
bvd Hans

Bijlagen

Test deze matrixformule eens.
Code:
=SOM(ALS(ISFOUT(VERGELIJKEN(D6:D41;Tot_lijst!B4:B27;0));"";1))

Ik kan het mis hebben maar bedoel je gewoon tellen? ik ben er van uit gegaan dat de namen in het overzicht automatisch ingevuld worden aan de hand van dde presentie lijst
Code:
=AANTALARG(L5:L41)-8
Die -8 si om dat er 8 cellen zijn waar de tijden in staan die opgeslagen zijn als tekst.

Laatst bewerkt:
Tellen aantal werkelijk opgegeven personen

Hallo Harrie, ten eerste hartelijk dank dat je er naar gekeken hebt alleen wanneer ik nu de door jou aangegeven formule in de cel zet, krijg ik als resultaat "#waarde!" in de cel te staan en niet waneer ik de formule open (in formulebalk) het cijfer 8 misscien weet jij de oplossing hiervoor (de getalcatagorie staat op Standaard onder celeigenschappen)
Gr Hans

De formule inbrengen en afsluiten met Ctrl+Shift+Enter, en geen Enter alleen.

In planning aantal personen tellen

Geachte mededenkers, ik zit eigenlijk met een probleem ik zou graag het aantal personen in een planning tellen die gepland zijn maar ook die werkelijk aanwezig zijn .
ik heb het al geprobeert om de kleuren te tellen en met een matrix formule en dat lukt me wel als ze maar niet door elkaar staan , maar als ze door elkaar staan met verschillen tijdslengtes dan gaat het mis wie weet raad

bvd Hans

Bijlagen

In planning aantal personen tellen

Hallo Hsv, de bedoeling is eigenlijk (zie planning) dat sommige mensen 8 uur moeten werken en anderen weer 9 uur dit zou ik graag afzonderlijk willen tellen

misschien heb jij de oplossing
gr Hans

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan