teller

• Onderwerp starter Onderwerp starter Omed
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Omed

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
hi,
ben een tijdje met mn website bezig en had nu links met liedjes die ik zelf heb geüpload en ik wou graag een teller ernaast om te kunnen zien hoe vaak het gedownload is of hoevaak aangeclick is..dus een soort teller. weet iemand wat voor code je daarvoor nodig hebt ??
hoop dat ik het goed heb uitgeledg.

alvast bedankt,
bye
OMED

Euhm, ben je bekend met PHP + SQL? Ben bang dat het anders lastig gaat worden. Er moet in ieder geval iets serverside worden opgeslagen.

Als je voor ieder liedje een aparte pagina hebt, op elke pagina een teller van onestat (of noem nog eens zo'n bedrijf) kunnen plaatsen.

zelf programeren met sql en php lijkt me moeilijk
je moet er wel rekening mee houden dat google bots enzo je pagina continue nalopen

Het ligt eraan hoeveel ervaring je hebt of dat moeilijk is. Het is niet zo lastig om de bekende zoekmachine bots uit je stats te filteren.

Makkelijkste oplossing om bots buiten te sluiten is de teller verstoppen in een javascriptje, bots voeren die niet uit; 99% van je bezoekers wel.

Vrij accuraat.

Wat programmeren betreft is het het makkelijkst met JAVA, maar dat zul je wel niet op de servert hebben.

bedankt iedereen iemand heeft het al voor me gefixt
bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan