Telnet mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik heb een account met de naam Test en in de eigenschappen staat test@vxd.nl als emailadres.
Kan dus ook inloggen op dit account en mail ontvangen.... maar dus niet verzenden.
 
Nou plotseling komen ze allemaal binnen.... zit er een vertraging in als je wat veranderd in de Exchange manager? Lijkt vooralsnog te werken nu :rolleyes:
 
Zoals je ziet staat er dat er iets met de content mis is. Dat betekent dus niet dat de afzender of geadresseerde niet in orde zou zijn.

Wellicht doe je een 'verkeerde' telnet-sessie, daar ben ik zelf namelijk ook wel eens op teruggefloten door een mailprovider die ik een foute implementatie van SMTP aanwreef:

Zie hier [stap 6]:
Press ENTER two times. You do not receive a response from this command.

Verder zou je jezelf tijd/moeite kunnen besparen en eens te kijken wat deze tool voor je kan betekenen. Doet o.a. die telnet test etc.

Succes,

Tijs.
 
Ok bedankt voor het tooltje heb het er op gezet.
In ieder geval werkt de mailflow weer naar beide kanten. :)
Open even een nieuwe vraag i.v.m. zwervend profiel.
Bedankt zover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan