temp files?

Status
Niet open voor verdere reacties.

saxxon_1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
hoi ik heb en vraagje,
blijf er van outlook temp files op je computer die je er niet afkrijg, want als ik in mijn documenten kijk zie ik dat ik bijna 1 gb aan data heb staan, terwijl ik dat niet wil.
via deze koppeling ( C:\Documents and Settings\Saxxie\Local Settings\Application Data\Identities\{FE586004-EE70-46C0-8F66-6C488160C2A6}\Microsoft\Outlook Express )
kom ik in iets van outlook, en mijn e mail account is leeg en outlook ook, maar ik heb hier 3 x 300 mb in .dbx files staan, wat is dit, en wat kan of mag ik hier aan doen?

Andere computeraccounts?

Zijn de mappen verwijderde en verzonden items ook leeg?

Probeer ze eens weg te gooien met outlook express open. Als OE ze in gebruik heeft kunnen ze niet weg.

Als je ze in je prullenbal hebt staan wacht met het legen tot je zeker weet dat OE nog naar behoren functioneert.

Die *dbx bestanden zijn of waren jouw mailberichten. Die bestanden worden alleen maar groter. Als je berichten verwijdert, behouden die bestanden dezelfde grootte.
Als je je Outlook Express helemaal hebt opgeruimd klik dan op Bestand-Map-Alle mappen comprimeren.

Geplaatst door Sidi
Die *dbx bestanden zijn of waren jouw mailberichten. Die bestanden worden alleen maar groter. Als je berichten verwijdert, behouden die bestanden dezelfde grootte.
Als je je Outlook Express helemaal hebt opgeruimd klik dan op Bestand-Map-Alle mappen comprimeren.

Ik wist niet dat OE die optie ook had?

Niemand vertelt mij ook iets :(.

Iig bedankt!

Geplaatst door XP_PC
Niemand vertelt mij ook iets :(.

Pffoe! Da's niet handig als nieuwsredacteur. :p

Maar eh, psst, zal ik je 's wat vertellen? In mei is er weer een Helpmijdag.... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan