Temp Geforce 8800GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinkywinki

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Heb hier een Geforce Jetway 8800GT
Item code N88GT-EN-512M
Graphics Engine NVIDIA GeForce 8800GT
Bus Standard PCI Express 2.0
Video Memory 512 mb DDR3
Engine Clock 600 MHz
Shader Clock 1.5 GHz
Memory Clock 1800MHz
Memory Interface 256-bit
DVI Max Resolution 2560 x 1600
RAMDAC 400MHz
bus type PCI-express 16X

Heb hem op de standaard settings hierboven staan, hij is nu 65graden ))
Wou hem graag wat overklocken maar tot hoe warm??:shocked:
De 8800GT'S zijn overklock monstertjes duss

ik heb de zelfde kaart, ook het zelfde merk.
het is inderdaad een overclock monsterje:p
ik heb de fan op 50% staan (wat te doen is met rivatuner), ik heb hem 15% overgeclockt nu en is nooit hoger dan 65 graden.

ik denk dat je even moet kijken of er veel stof in zit, misschien ook even kijken naar eventuele case-fans of die voor een goede airflow zorgen.

Ik heb ook de 8800GT hij is/was idle ook 65 graden celsius, Fan kan je inderdaad opschroeven met Rivatuner. Ik schroef het op met nTune:) daarmee kan je hem ook overklokken. de fan draait op standaardinstellingen 30/29% bij 40 % bij mij is hij 55 graden celsius:)

Mooi zo

Heb Rivatuner en Ntune lijkt me:cool:
Heb ook een fannetje met blauwe ledjes:thumb:
Hier een link>> http://www.perfect-systems.nl/compu...fan-(80-x-25)-revoltec-4led-donker-blauw.html

HEADSHOT tot hoe ver heb je je kaart overgeklockt?
>> je core clock
>> Shader clock
>> Memory clock Want we hebben namelijk dezelfde kaart:thumb: Wil graag Crysis alles op zijn Very-high hij stottert nog een beetje namelijk:)

Maar als ik met Rivatuner naar "customize" ga bij de bovenste euhm >> Target adapter en dan dat icoontje van mijn videokaart aanklik. Dan krijg ik schermpje waar ik duss mijn fan kan opschroeven [enable low-level fan control] etc >>Fixed 50% >> apply startup settings 50% << duss 50% maar dat is toch de cooler van mijn videokaart:P? Waar kan ik mijn blauwe ledjes fannetje opschroeven da?

Hierbij een hele post vol met letters:P

Laatst bewerkt:
Je kunt niet zomaar de settings van iemand anders overnemen, want buiten de videokaart zelf spelen meer zaken een rol, zoals de koeler van de kaart, de aiflow van de kast, de gebruikte processor, het moederbord en de voeding!!!

:thumb: Dat week ik, gewoon nieuwsgierig wat zijn kaart aankan:D We hebben lijkt me dezelfde cooler
Toch bedankt voor het posten:)

Heb een Gigabyte GA-P35C-DS3R Mobo
Core 2 duo E4500
videokaart
Voeding 550 Watt PSU - Corsair VX
2GB geheugen

Laatst bewerkt:
Maar hem op 55 graden laten houden is een mooi temperatuurtje. :thumb:
Maar hoe schroef ik mijn casefan op?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug