temp. internet files / cookies automatisch verwijdert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giovanni

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2001
Berichten
36
hey allemaal, heb gezocht met de zoekfunctie maar die gaf geen resultaten.
ik heb namelijk het probleem dat mijn computer elke nadat ik deze uitschakel ook mijn temp. internet files / cookies verwijderd.
is behoorlijk lastig want nou moet ik altijd weer mn inlog**** invoeren, hoe los ik dit op ?

alvast bedankt
 
Hoe verwijder je je cookies.

ALs je dit met een programaatje doet kun je vaak aangeven welke cookies er moeten blijven staan.
Zolang je je cookies verwijdert van de site waar je je wachtwoord moet invullen zul je telkens je wachtwoord/username moeten geven.

grtz Guido
 
heb je mischien bij internet opties aangevinkt dat de tijdelijke bestanden automatisch worden verwijderd
wanneer de browser afgesloten is?
extra-internet opties-geavanceerd.
 
dat is nou het rare maikel, ik heb echt geen vinkje staan bij temp. folder automatisch leegmaken.
en ik heb alleen maar zonealarm draaien als extra programma, zou die misschien de schuldige kunnen zijn?
 
Hoe verwijder je je cookies.

ALs je dit met een programaatje doet kun je vaak aangeven welke cookies er moeten blijven staan.
 
ik verwijder eigelijk nooit mijn coockies, heb er ook geen proggie voor geinstalleerd staan, het rare is dat ik dit probleem dus heb sinds ik mn OS opnieuw heb geinstalleerd
 
[offtopic]

Maikel, je zit me toch niet in de zeik te nemen hè?

[/offtopic]
 
oo nee sorry maar omdat hij nog geen antwoord gaf wilde ik je vraag nog een x stellen:thumb:
 
oke, ik heb geantwoord op je vraag dus nu ter zake..
geintje :D

maarre,, geen ideeen meer iemand?
misschien maar ff een repair op IE uitvoeren danmaar?
 
Giovanni,

In Zonealarm zit wel een automatische optie om je cache en cookies te cleanen/verwijderen !!

Bij de optie 'Privacy' zit ook een tabblad Cache cleaner,
je kunt bij Custom een heleboel zaken automatisch laten regelen. Check deze instellingen eens even !


Groeten,


Remy
 
bedankt voor de tip remy, maar het vreemde is dat ik de gratis versie van zonealarm heb en deze zou volgens de site van zonealarm geen cookie control hebben, dat geld namelijk alleen maar voor de PRO versie.
vage **** hoor..
 
Het is misschien voor jou lastig dat je cookies worden verwijderd omdat je dan iedere keer opnieuw je inloggegevens moet invullen. Maar bedenk wel dat als je ze liever laat staan je cookies map binnen de korste keren vervuild raakt met honderden zo niet duizenden cookies die allemaal gegevens van jou bevatten. Als veiligheid je veel waard is kun je ze beter iedere keer kwijt zijn dan rijk.

Uit het feit dat bij de geavanceerde opties van de explorer er geen vinkje staat voor het verwijderen van die dingen is er een ander programma op je pc dat ze wegkeilt, anders zou je ze nog hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan