temp. internet files.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike_f100

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
hoi,
regelmatig krijg ik als ik een file wil downloaden van internet bijv. een NZB-file voor de nieuwsgroepen ,een foutmelding:

C:...../temp.interfiles/CONTENT.IE5/29SVYH25/.....naam nzb file..... not found.

Wat kan ik hieraan doen zodat ik weer gewoon files kan downloaden?Ik heb laatst Norton systemworks eraf geknikkerd en sinds dien doet ie dit,misschien daar iets me te maken?

Iemand een oplossing?:thumb:

maak die map eens leeg.
daar staat niks in wat je nodig hebt.

hoi,
ik heb nu de map met temp internetfiles geleegd.en even met CCleaner mn schijf opgeruimd.Alles perfect.......ik kan nu weer mn files downloaden maar wanneer ik een NZB-file probeer te downloaden doet ie dat maar zegt ie dat ie het gedownloade bestand niet herkent.Nu kan je dus kiezen om het via het web op te sporen en vermeld ie uiteindelijk dat windows dit bestand niet herkent.Dat heeft ie nooit gedaan

:rolleyes:

en over welke extensie hebben we het dan.

het gaat om

bestand: bertvisscher-vooronshoefthetnietmeer[1].nzb

dit is wat er staat en dan selecteer ik: opzoeken op het web en krijg vervolgens melding dat het een onbekend bestand is??

meer info heb ik niet voor jullie.....:rolleyes:

mike_f100 zei:
wanneer ik een NZB-file probeer te downloaden doet ie dat maar zegt ie dat ie het gedownloade bestand niet herkent.Nu kan je dus kiezen om het via het web op te sporen
Je kunt in dat schermpje ook aangeven, dat je een programma op je pc wilt opzoeken.(bladeren) Zoek je Nieuwsgroep programma op en zet een vinkje, dat dit bestand altijd met dat programma geopend moet worden.
Je kunt ook met rechts op het bestand klikken en kiezen voor "openen met...", dan hetzelfde doen.

CCleaner kun je regelmatig gebruiken om je pc schoon te houden van tijdelijke bestanden.:)

Laatst bewerkt:
ok dan het is nu gelukt met de rechtemuisknop en dan openen als.....
perfect,bedankt voor de hulp:cool: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan