temp internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayla

Verenigingslid
Lid geworden
19 dec 2000
Berichten
70
In de map temp.internet files vind ik sinds 1,5 maand nu niet meer de bezochte sites, geladen images, chats sounds etc maar staat alleen maar "sg.google.safebrowsing......"
Als ik deze open krijg allerlei codes te zien waar ik niets van kan maken.
Ik gebruik de temp.internet files om te controleren op welke sites mijn kinderen 5, 8 en zeker die van 12 jaar (= al heerlijk aan het puberen) kijken. Mijn oudste had al uitgevonden dat je in de geschiedenis de sites kan wissen, vandaar.
Wat is er hier veranderd; maar belangrijker nog hoe kan ik het weer terug zetten zodat ik nog enige controle houdt op het surfgedrag van mijn kinderen.
Of is er een andere manier om dit beter in de gaten te houden??? Wie kan mij helpen

:shocked:
(heb zo ook uitgevonden dat hij cripz en bloods communities bezocht, lid werd terwijl bij het hem hierover aanspreken hij helemaal geen idee had waar hij in verzeild raakte)
 
Hoi!

Wellicht iemand die er meer van af weet maar misschien jezelf tot administrator bombarderen zodat een wachtwoord vereist is om te rommelen in bijvoorbeeld de map 'geschiedenis'?
 
Zou oplossing kunnen zijn voor het verwijderen in geschiedenis; blijft alleen het feit dat je uit de temp.internet files veel meer informatie kunt halen dan uit de geschiedenis.
Tenminste zoals het altijd werkte.....:confused:
 
oke, maar kun je als administrator niet ook andere mappen 'blokkeren'?

Zag trouwens in een ander bericht 'administator rechten' op dit forum (vandaag of gisteren geplaatst) iets met instellingen in 'Configuratiescherm\Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht\Gebruikersaccounts' (ik geloof dat doorlinken naar een ander bericht op dit forum niet toegestaan is), dat lijkt me een mogelijkheid?
 
Hé dat lijkt niet verkeerd. Ga ik mee aan de slag.
Heb je zelf ervaring met één of meerdere van deze progs?? Zo ja, welke zou je adviseren??
 
Ik heb zelf ervaring met KeyLogger en dat was toen voor mijn doel meer dan voldoende.
Het hangt er van af wat je wilt (of niet.. :eek:) te weten wilt komen) en hoe maak je dit je kinderen dan duidelijk dat je er achter bent gekomen.
Ik denk dat je het zelf even moet (be)kijken - je moet wel opletten hoe het programma opstart, maw wat voor melding t geeft of zou kunnen geven. Sommige van deze programma's hebben nl een flashscherm en die moet je dan even uitschakelen :) En vaak hebben deze programma's ook een silent mode ozi..
Grt, SjoerdRB
 
Het loopt allemaal nog niet naar tevredenheid; maar ik kan hier wel verder mee.
Een ieder bedankt voor zijn bijdrage.
Mocht ik vastlopen dan meld ik me wel weer.:mad:
 
controleren

Als er iets is waar ik absoluut een hekel aan heb, dan zijn het ouders die elke stap van hun kinderen willen controleren. Ja, vroeg of laat gaan ze experimenteren met 'onchristelijke' sites, en NEE, daar is niets mis mee. Dit is heel natuurlijk en gewoon.
Is het niet beter dat ze daar gaan zoeken ipv in het echt leven op zoek te gaan naar ervaring?
Je zou je kinderen beter een beetje vertrouwen schenken en openlijk communiceren.
Heb je nu werkelijk niets beters te doen dan anderen hun doen en laten dirigeren?
 
Het is niet een kwestie van niet vertrouwen; hij is zo ontzettend naïef dat je hem zelfs wijs kunt maken dat de zon paars is. Neem nu bijvoorbeeld die Bloods en Crips, hij had geen idee waar dat voor stond, hij vond de bandana's zo cool.
Ben met hem openlijk gaan communiceren en uitgelegd waar dat echt voor stond en of hij daarmee geassocieerd wilde worden. Hij schrok zich rot en heeft op eigen initiatief zijn lidmaatschap via de community opgezegd met de woorden: "pff mam dat wist ik helemaal niet, daar wil ik niet bijhoren maar vind gewoon hun kleding zo leuk". dat
Als ik hem gevraagd had of hij met 'verkeerde' dingen bezig was geweest, was hij hier niet over begonnen omdat hij daar niets ergs in zag. Hoe pak jij dat soort dingen op????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan