Temp map 3,8 Gb (xp)

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Ik heb een map, (TEMP) zie volgende regel, welke ongeveer 3,8 Gb groot is.

C:\documents and settings\gebruiker xxx\local settings\temp\

Mag deze map geleegd worden? :)
Mag deze map verwijderd worden? :)

zonder dat er problemen ontstaan?:evil:

Als dat mag waarom doet XP dat dan niet zelf?:o

Beter wachten op een 'ervaringsdeskundige'.

Je hebt nu een duidelijk overzicht van je systeembestanden, maar ik weet niet wat je 'weg mag gooien'.

Alles wat in de temp map staat mag weg, het kan zijn dat er wat bestanden in gebruik zijn door een programma wat op dat moment draait, die laten zich dan ook niet verwijderen.
Zelf maak ik temp mappen schoon in de veilige modus dan draaien er zo min mogelijk programma's mee.

Een goed programma om van tijdelijke bestanden en ander overbodig spul af te komen is CCleaner

map lijkt me niet logisch om weg gepleuren

ik doe wel altijd de inhoud alles selecteren en deleten

commentaren van de vorige gebruikers zij zeer correct. Als aanvulling wil ik even vermelden dat je bij onzekerheid deze bestanden even gewoon kan verwijderen zodat ze in de prullenbak terecht komen. Als het dan goed loopt kan je steeds definitief verwijderen. Als het slecht gaat terugzetten. Dit enkel als aanvulling / geruststelling

ik zou ook gewoon ccleaner draaien

Ik heb CCleaner gedraaid en er ongeveer 1Gb "rommel" verwijderd.:)
De Map van 3,8 Gb is nog even groot. Dus zal er wel elders van alles verwijderd zijn.

Wat moet er eigenlijk allemaal aangevinkt staan bij CCleaner?
Default staat zowat alles aan. Ben er niet zo bekend mee.

wel ja, ga een kijken naar die handleiding maar zijn er ook bepaalde files of mappen die heel erg groot zijn in die temp map want bij mij is dat maar zo'n 11 Mb hoor :shocked:

al is het wel vista

wel ja, ga een kijken naar die handleiding maar zijn er ook bepaalde files of mappen die heel erg groot zijn in die temp map want bij mij is dat maar zo'n 11 Mb hoor :shocked:

al is het wel vista

Bij mij gaat het om Microsoft Windows XP Professional.

Er zat een bestand in van ongeveer 3,4 Gb zonder extensie.
de bestandsnaam was: TMP000002104F042C713E6479EE

Heb hem een poos in de prullenbak gehouden en nu gewist.

Probleem opgelost dus.:)

Bedankt voor allen die eraan hebben bijgedragen.

zolang je er geen problemen aan overhoud is het goed hé :thumb:

je kan ook opruimen via ingebouwde schijfopruiming hoor.Dan zijn alle "brolbestanden en tmps" verwijderd.Hierbij maakt hij ook je prullenbak leeg;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan